Emotii de mamica obosita

by - vineri, mai 01, 2009

Azi am vazut in curtea unei gradinite 3 fetite in jur de 5 ani care se jucau la un tobogan, iar una mergea pe o barna, tinandu-si perfect echilibrul. Dintr-o data m-a apucat o frica sa nu cada, am avut chiar impulsul sa strig ca s-o avertizez! Mai tarziu, am vazut pe strada un baietel de vreo 7 ani care mergea singurel pe bicicleta si iar mi s-a strans inima de teama, vazand masinile care treceau pe langa el in timp ce el pedala de zor, cu rucsacelul in spinare... Incredibil, pana mai an nici ca as fi observat asa ceva, iar acum ma coplesesc grijile pana si pentru copii straini. Hotarat lucru, sentimentele de mama sunt ceva atat de neobisnuit, incat numai o mama le poate intelege.
* * * * *
Pentru cei inca ingrijorati de "gripa porcina", iata si o parere lucida a unui medic in care am incredere, Dr. Jay Gordon.
* * * * *
Multumim mult pentru urari si pupam: MsBB (tinem pumnii in continuare pentru Andra si urmatorul set de analize!), Desiree (uram si noi nopti linistite si ne rugam pentru sanatatea nepotelei tale!), Cleo (pupam Mara si ramanem pe lista de pretendenti!), Iulia, socrate, mishutza, Gabitza. Am vazut filmulet cu Raducu dulce si smotocit cu drag de tati (si eu il pupacesc pe David de-l innebunesc), am vazut poze superbe by Laurita cu un Mirci atat de frumos si de deosebit si de expresiv incat l-as recunoaste oriunde, oricand, si cu un Mati bucalat, dulce si dezmotzat! Va simt la fel de aproape, dragele mele!
Eu azi sunt zombie la puterea a cincea... Toata noaptea l-am tinut pe David cand pe brate (nici nu mai pot sa ridic bratele deasupra capului, de dureri cronice deja), cand langa mine, si se tot foia si se rostogolea si se mai lovea de gratiile patului si imi mai tragea mie cate un cap in gura si mai plangea, si mai gemea, si la ora 5 era treaz cuc si canta, scuipa saliva si imita motocicleta, se ridica in brate, ma tragea de par si tot asa, de am crezut ca innebunesc!! La 6 si un pic s-a pus pe plans, se uita fix la usa (ii era foame probabil, il astepta pe tati, care a venit prompt cu bibe, saracul de el), dupa aia n-a mai vrut sa doarma ca lumea, se tot trezea din 45 in 45 de minute, iar plangea, Bogdan il plimba in brate ca sa adoarma (si sa pot si eu sa adorm in camera cealalta), dupa ce ii facea turul obisnuit prin dormitor - ii arata mai intai 2 poze inramate cu mine in Creta, apoi il duce la dream catcher-ul pe care-l avem atarnat in coltul de langa sifonier, iar ultima oprire este in fata oglinzii, unde el rade fericit si jucaus...
La 8 si ceva David era definitiv treaz si caraia (el care de obicei doarme bine pana la 9:30). O „incantare“. Ma simt epuizata total, de parca cineva mi-ar fi extras vreo 2 litri de sange... Azi a fost marait rau de tot, sigur dintii sunt de vina (ala mare de sus, number 4, da sa sparga gingia, iar la cei alaturati e gingia rosie si umflata, deci se pregatesc si aia urgent), dar surprinzator este ca mananca de rupe! O fi si vreun puseu concomitent... ptiu ptiu, sa nu-l deochi!
Azi am fost la plimbare cu tati si am avut o discutie constructiva (dupa o cearta ieri – logic, s-au adunat piezele rele la Ploiesti s-o sarbatoreasca pe mama si cu siguranta m-au tocat pana au facut toti spume la gura, cum le sta in obicei, eu intotdeauna simt aura asta negativa).

You May Also Like

0 comments