O seara cu prietenele

by - luni, august 17, 2009

Acum 3 zile am petrecut o "girls evening out" cu Antoanela si Elena, mi-a prins tare bine.

Am fost in vizita la Elena, care ne-a pregatit o multime de bunatati sanatoase si ne-a rasfatat culinar ca pe niste regine.


Am stat pe terasa la un pahar de vorba, mi-am permis si eu un pahar de vin (cred ca al doilea pe anul asta ;-)), am ras mult, dar am vorbit si despre multe chestii serioase si importante... De exemplu, am ajuns toate la concluzia ca nu ne mai permitem (si nu ne mai dorim) amicitii superficiale, in care se face doar small talk despre vreme, concedii sau barfe si banalitati, nu mai avem timp si energie de pierdut cu oameni cu care nu suntem pe aceeasi lungime de unda. Chiar daca asta inseamna o micsorare notabila a cercului de "prieteni", insusi faptul ca am pus in ghilimele cuvantul prieteni spune totul ;-) Mai bine mai putini prieteni adevarati decat o multime de relatii gaunoase cum aveam eu pe vremuri...

Am vorbit si despre mamicie, despre greutatile inerente, despre criza de cuplu, despre relatii in general, ne-am uitat la poze vechi si am depanat amintiri... A fost o seara foarte placuta.

Senzatia serii a fost insa trambulina Elenei, unde ne-am produs toate trei cu incantare si ne-am simtit pentru scurt timp din nou copii.




Urmatoarea intalnire e planificata la restaurantul romanesc din Offenbach, unde vom pacatui cu niste mititei ;-)

You May Also Like

2 comments

  1. moaaama, trambulina aia mi se pare realmente DEMENTIALA-sa tzopai pana faci febra muschiuloasa...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bine!!
    (uite, cred ca asta imi lipseste mie, prieteni adevarati, acei prieteni pe care poti conta oricind, cu care poti discuta orice, cu atit mai mult cu cit pseudo-relatiile pe care le aveam am inceput sa le lasam balta incetul cu incetul)

    RăspundețiȘtergere