Ce fac in timpul meu liber

by - vineri, noiembrie 27, 2009

Cum care timp liber? Pai dimineata mai fur cam o ora, o ora si ceva cat mai doarme David. Apoi, printre picaturi, cand el se mai joaca langa mine si nu ma solicita. Apoi cand el mai doarme dupa-amiaza aproape doua ore. Si apoi seara, cand il mai preia si Bogdan vreo doua ore. Da, per total orele trec cam cu pistolul in ceafa, caci tot timpul stau in standby sa sar daca e ceva, dar intre timp am invatat sa ma mai relaxez si imi e ceva mai bine.

Deci ce fac?

Creez layout-uri pentru blogul meu de scrapping. Mai nou sunt membra in doua CT-uri (Creative Team) pentru mai multi designeri si m-am obligat sa creez pentru fiecare din ei cate 2 layout-uri pe luna, pe care sa le postez pe vreo 4-5 galerii de scrapping.

Prelucrez fotografiile cu Photoshop ca sa iasa "mumoase".

Creez asa-numitele "extractions" in Photoshop, adica siluetele "decupate" pe care apoi le asez in diverse layout-uri. De cand a inceput David sa mearga singurel, am reusit sa-i facem multe poze dragute in care merge sau sta singurel, asa ca am si eu mai mult material de lucru ;-)

Creez colaje cu fotografiile pe care i le fac lui David, ca sa le developez pentru album.

Incarc fotografiile pe homepage-ul lui David si actualizez si acolo blogul lui David.

Creez layout-uri pentru calendarul pe 2010, care anul asta va fi singurul cadou pe care toti prietenii mei il vor primi de la mine.

Mai citesc un blog-doua.

Iar in timp ce doarme David, mananc, ma uit la un serial si scriu in jurnal in acelasi timp.

Of...

You May Also Like

3 comments

  1. de ce "of", care "of"? zilele ti-s pline, asa pline, si in tot ce faci pui suflet, pui iubire!
    vor veni si alte vremuri, cind pui mici isi iau zborul, cind timpul e poate mai lung, mai larg, dar niciodata la fel....

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai of fiindca ma simt cam haituita, sar (FUG) de la una la alta si de multe ori sunt prea putin prezenta in prezent (iaca joc de cuvinte)... dar inca am nevoie de refugiile astea...

    RăspundețiȘtergere
  3. ar trebui sa ma vezi pe mine, lenta dar in alergare, sarind de la una la alta, jonglind cu timpul, cersindu-i inca o secunda....am certirudinea ca nu sintem singure in situatia asta
    oftam impreuna si mergem mai departe

    RăspundețiȘtergere