Clipa, mai stai!

by - duminică, noiembrie 15, 2009

Sa cimentez clipa...

Clipele dulci din zorii zilei, cand esti intins in pat langa mine, pe trei sferturi inca adormit, eu iti tin biberonul si tu bei cu acele inghitituri regulate care pentru mine sunt cele mai adorate si linistitoare sunete pe pamant... si in timp ce bei, manutele tale se plimba a mangaiere somnoroasa si confuza pe chipul si capsorul tau...

Clipele delicate de dinaintea trezirii, cand te cuibaresti cu capsorul pe carnea moale si fierbinte dintre umarul si bratul meu si respiram amandoi la unison...

Clipele induiosatoare de dupa trezire, cand tu vii si ma mangai cu manuta ta pe obraz, cum ai invatat de la mine...

Clipele gingase de dupa sculare, cand te iau in brate si tu - inca amortit de somn - iti lasi capsorul imediat pe umarul meu, insetat de inca o imbratisare care sa-ti dea toata dragostea si caldura pentru a infrunta o noua zi pe propriile picioare...

Clipele vesele cand mergem la plimbare, tu agatat de mana mea si strangandu-mi degetele pana aproape de durere, cand tu iti manifesti curiozitatea si bucuria pentru fiecare frunza mai deosebita, pentru fiecare pasare care trece in zbor peste copaci, pentru fiecare lumina pe care o vezi, pentru fiecare caine care ne iese in cale si pe care ai invatat sa-l mangai cu drag, pentru fiecare autobuz care trece si pe care-l identifici cu un victorios "TAA!", pentru fiecare bancuta de care te poti sprijini cateva momente, pentru fiecare pas pe care-l poti face singur cu avantul tau de nestavilit...

Clipele tandre cand stau langa tine ca sa adormi la pranz, dupa ce ne alintam si ne jucam si tu imi arati manutele si degetutele si apoi imi sufli razand acel "Haaaa" ca o boare de vant de care ne amuzam amandoi copios...

Clipele pretioase cand ne pregatim sa adormim seara si ne ghemuim unul intr-altul, tu cu spatele la mine, in timp ce eu iti masez usor capsorul si iti ingan cate un cantec de leagan...

Clipele...

You May Also Like

1 comments

  1. calde clipele voastre..
    ce bine ca le scrii..

    si eu incerc, uneori, sa cuprind in neuitare multe gesturi de ale ei..
    ii sorb imaginea parca, imi maresc ochii (cred) si incerc o concentrare maxima privind-o, observand-o. si de fiecare data o fac cu naiva credinta ca mi-o aminti, asa, mereu.

    RăspundețiȘtergere