Daviducul cu piciorusul umflat

by - sâmbătă, iulie 03, 2010

Ieri dupa-amiaza cand am vrut sa plec cu David la ziua unui alt baietel din grupa noastra, observ ca laba piciorului drept ii era umflata si rosie. Eu m-am speriat, crezand ca o fi facut vreo entorsa (el mai cade uneori in genunchi, se mai impiedica) si ca de aia i s-o fi umflat glezna.

Cand a venit Bogdan am si plecat la urgenta. Ne-a vazut un doctor indian/pakistanez tinerel, care a spus imediat ca e o reactie alergica la o intepatura/muscatura de insecta (!!). Ne-a dat niste solutie dezinfectanta, niste bandaj, a zis sa-i dam acolo cam cate 10 minute din cand in cand, sa-i tinem piciorul sus (ha!) si sa urmarim sa nu faca dungi pe picior in sus sau sa nu se umfle si mai tare sau sa nu faca febra. L-a controlat si in zona inghinala, totul ok. Cica daca nu e mai bine in 24 de ore, sa venim din nou, dar "cu periuta de dinti si pijamaua", ca trebuie internat! Pai de ce sa-l interneze? Ca sa faca ce? Ca antibiotice putea sa ne prescrie de ieri. Si ne-a mai zis si ca "arata mai rau decat este in realitate"... bravo lui, baiat destept, ca nu ne-a facut frica!

Ce naiba sa facem acum, ca planificasem ca maine dimineata la 6 sa fim in masina in drum spre Austria?

Am tot citit pe net pe tema asta, multi descriu aceleasi simptome si spun ca le-a trecut abia dupa 7-8 zile. Va dati seama ce concediu vom avea ;-(((

Mai asteptam pana diseara, sa vedem daca scade macar putin umflatura.

Chestia care ma mai linisteste este ca ieri il durea rau la mers si statea numai pe varfuri, iar azi alerga de n-avea treaba... desi umflatura e aproape la fel de mare si rosie...

Tineti-ne pumnii sa-i treaca repede! Daca nu, ne intoarcem acasa si visam altadata la concediu.

V-am pupat si va doresc zile calde dar fara arsita (noi acum avem 37°, huo!). Sa va regasesc sanatosi/sanatoase pe 17 iulie!

UPDATE 3 zile mai tarziu: s-a dus umflatura, totul e ok, ne bucuram de vacanta! Iuhuu!!

You May Also Like

5 comments

  1. Offf ce ghinion! Sper sa treaca repede piciorusul umflat si sa aveti un concediu de vis!

    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. vacanta placuta - daca nu il mai doare e de bine.


    Si eu, si Mara facem bube din atea... din ce am discutat cu doctorita, a zis ca nu da antibiotice, ci cortizoni. Cand am auzit de injectii cu cortizoni, am zis ca punem comprese cu gheata, si mai ales ne ferim.

    RăspundețiȘtergere
  3. sanatate multa si concediu placut sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uof, mai Davide! Tinem pumnii stransi sa treaca buba! Concediu super sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tinem pumnii stransi- stransi :) Zile frumoase!

    RăspundețiȘtergere