Vizita in Romania - varianta medicala ;-)

by - miercuri, februarie 08, 2012

Va mai amintiti postarea mea despre BCG-ul si istoria mea medicala?

Ei, in timpul vizitei mele in Romania am discutat cu tata problema vaccinurilor. M-a ascultat cu atentie si mi-a dat dreptate la toate argumentele. Si el este convins ca industria farmaceutica nu vrea sa vindece pe nimeni, ci vrea doar pacienti cronici care sa aiba nevoie de tratamente pe viata.

Cand a venit vorba de "preventoriul" de la Bradet unde fusesem eu internata, eu am spus ca sunt convinsa ca de fapt la mine problemele au fost declansate de vaccinul BCG. Raspunsul lui tata a fost confirmarea (daca mai aveam nevoie de ea): "Pai chiar ca exact dupa vaccin a aparut totul, dar noua ni s-a spus ca datorita vaccinului au putut sa descopere!" - sa descopere CE? Ceva ce nu era acolo inainte de vaccin? Ceva ce a fost activat de vaccin? Ca bacilul tuberculozei cica este prezent (latent) intr-un individ din trei, conform OMS, din care doar max. 10% pot dezvolta boala activa. Adica pana la urma ii manipulezi pe bietii parinti sa mai fie si recunoscatori vaccinului care i-a provocat o boala copilului???

Deci e clar: am avut o forma de tuberculoza indusa de vaccin!! Nazdrovie!

You May Also Like

0 comments