Pe pariu ca pretinsul virus rujeolic nu exista? - Episodul 2

by - luni, martie 23, 2015

Episodul 1 AICI.

Weekendul trecut, la o zi dupa verdictul din 12.03.2015 din Ravensburg, am avut deci bucuria de a participa la o prelegere si un seminar exceptional cu dr. Stefan Lanka in Langenargen, o mica localitate de langa lacul Konstanz. A fost un seminar de la care m-am intors acasa mai bogata de un milion de ori, atat intelectual, cat mai ales sufleteste! Imi doresc din toata inima sa pot face un transfer telepatic si sa va transmit tot ce am invatat in acest weekend, promit ca am sa incerc -in timp- sa cuprind cateva din temele discutate acolo. Oricum, nu a fost ultimul seminar la care am mers.

Cand am citit in Newsletter-ul de la inceputul lui martie ca se va organiza acest seminar special pe tema procesului si a publicatiilor despre pojar discutate in proces, am inceput sa-mi fac planuri ca sa merg acolo. Am facut cerere de concediu, am cautat o pensiune ieftina, bilet de tren ieftin, apoi mi-am batut capul cum sa fac rost de bani pentru seminar: 2 zile= 180 de euro, pe care efectiv nu mi-i permiteam.

In final i-am scris direct lui Stefan Lanka, i-am relatat cine sunt si cu ce ma ocup, i-am trimis link la blog ca sa vada cate articole ale lui am tradus pana acum, apoi i-am multumit pentru faptul ca datorita lui am acum un copil perfect sanatos, i-am explicat ca am un salariu modest si ... l-am rugat de un rabat de 30% :-)

Raspunsul lui? 
"EU va multumesc dvs. pentru angajamentul dvs.
Se intelege de la sine ca sunteti invitata mea.
Nu trebuie sa platiti nimic
" :-)
Asa se face ca vineri seara, dupa o calatorie cu trenul de aproape 5 ore, am participat -alaturi de alti 40 de oameni- la prelegerea lui Stefan Lanka despre desfasurarea si mai ales despre background-ul procesului.
De fata au fost si cativa jurnalisti (ma rog, unii chiar nu sunt demni de aceasta denumire, fiind mai mult niste lachei programati sa manjeasca si sa discrediteze tot ce deranjeaza propaganda de spalare pe creier care este dictata de sus). 

Iata ce dialog am avut in pauza prelegerii cu una din jurnalistele prezente:

Jurnalista: "Il cunoasteti personal pe dl. Lanka?"

Eu: "Nu, dar ii cunosc prelegerile de pe youtube, publicatiile si cartile. Lui ii datorez faptul ca am un copil sanatos!"
Jurnalista: "Dar de ce? Ce a avut copilul?" [?!?!?]
Eu: "Nu a avut nimic, tocmai asta e frumusetea, ii datorez lui Stefan Lanka faptul ca am un copil nevaccinat si perfect sanatos, care in aproape 7 ani nu a luat niciun medicament."

Jurnalista: "Dar... ii dati ceva?... cumparati ceva de la dl. Lanka? ... Stiti, el vinde niste prafuri..."
[WTF???]
Eu, calma: "Serios, la acest nivel doriti sa discutam? Ok, atunci va las... O seara buna!"


Si am plecat de langa ea :-) 

Culmea este ca aceeasi jurnalista ii ciugulea din palma lui Lanka la finalul prelegerii, dupa ce aflase ca acesta l-a cunoscut personal pe marele Ivan Illich, fata de care jurnalista avea o profunda admiratie. A mers pana intr-acolo incat si-a cerut scuze de la dr. Lanka pentru ca intr-un articolas mai vechi il numise "clown-ul saptamanii"... Deh, asa e cand omul vine sa se informeze direct de la sursa, afla ceva mai multe decat de pe Mincipedia ;-) 

In caz ca va intrebati, Stefan Lanka nu vinde "prafuri". El colaboreaza cu o editura online unde isi vinde revistele si cartile; aceasta editura ofera spre vanzare printre altele doua seturi (Bio-ReSet) alcatuite de dr. Lanka si recomandate ca sa ajute in cazuri de epicriza, situatii cu simptome accentuate etc. Nu mai intru in amanunte despre ce este o epicriza, detaliile le aveti in articolul despre Noua Medicina Germanica. Avand in vedere ca in perioadele de simptomatica puternica, lipsa de energie si aciditatea din organism pot agrava simptomele, dr. Lanka a alcatuit acest set de "prim ajutor", care consta din produse ce pot fi cumparate si separat din alte surse, evident, deci nu sunt produse de el, nu are licenta, nu are patent, nu se imbogateste de pe urma lor :-)

Contextul acestui set este urmatorul: la prelegerea de vineri seara Stefan Lanka a relatat despre cum descoperise el cu intarziere Noua Medicina Germanica din cauza antipatiei pe care o avusese initial fata de dr. Hamer. Cand s-a apucat sa citeasca si sa verifice Noua Medicina Germanica, evident ca a realizat imediat ca acolo sunt raspunsurile la aproape toate intrebarile despre cauzele bolilor!

Citat Lanka: "Hamer mi-a luat frica de cancer si mi-a dat frica de infarct" ;-) asta deoarece conflictele teritoriale vin cu infarct in criza epileptoida, dupa rezolvare. Dealtfel, dragul si binecuvantatul nostru chirurg Adrian Cacovean ne va povesti cat de curand cu amanunte despre ce a trait el in criza lui epileptoida! Pana atunci, sa fim recunoscatori ca rugaciunile ne-au fost ascultate si acest mare om s-a pus din nou pe picioare si isi va continua misiunea existentiala divina.

Ei bine, revenind la criza epileptoida, cred ca pe dr. Lanka l-a preocupat ani de zile cum sa ajute oamenii sa treaca mai usor prin acele crize epileptoide puternice dupa rezolvari de conflicte intense sau de durata, de aceea a studiat aspectele crizelor epileptoide si a alcatuit acest set ca o trusa de ajutor esentiala pentru momentele grele.

Si eu am avut o astfel de criza epileptoida in 2013, desi atunci fusesera mai multi factori implicati, apoi am mai avut una chiar iarna trecuta, cand ne-am petrecut Craciunul pe malul oceanului, pe insula La Palma, intr-o atmosfera de vis, iar eu am avut niste migrene vreo 4 zile de nu-mi puteam misca deloc capul fara sa ma sageteze niste dureri cumplite. Nu am luat nimic, mental am desfacut sticla de sampanie si m-am bucurat, fiindca stiam ca mi-am mai rezolvat un conflict si ca durerile de cap vin de la expulzarea edemelor din focarul Hamer. Evident ca au trecut de la sine :-)

Data viitoare am sa incerc sa experimentez cu cate ceva din produsele recomandate de Stefan Lanka.

Va traduc si voua ce contine setul ReSet - cu explicatiile date de dr. Lanka:
  •  Picaturi Gelum - recomandate in epicriza cu dureri de cap puternice, migrene, atacuri cerebrale etc., aceste picaturi leaga amoniacul si stabilizeaza pH-ul sangelui. Daca simptomele puternice sunt legate de lipsa de oxigen, aceste picaturi ajuta la atenuarea si scurtarea crizei epileptoide.
  • Natron (hidrogenocarbonat de sodiu), foarte util pentru mentinerea unei valori ideale a pH-ului din sange la 7,38 (si multe alte utilizari). Rinichii functioneaza in mod optim doar atunci cand sangele contine suficient carbonat hidrogenat. In organism si in creier se produce energie in mod optim atunci cand sangele, limfa, asa-zisul tesut conjunctiv si urina sunt intotdeauna usor alcaline.
  • Benzi de testare a nivelului pH-ului, de tinut la intuneric in dulapul de baie, pentru verificarea regulata a pH-ului.
  • "Gehirn-Fit", o combinatie purificata alcatuita din componentele de baza ale substantelor matricei (glucozamina, GAG, Glykosaminoglykanen). Cercetarea neurologica a recunoscut intre timp importanta tesutului glia din creier. Exista mult mai multe celule glia decat neuroni, deoarece tesutul glia alimenteaza neuronii cu energie, oxigen si substanta matriceala, si ii sustin in sarcinile lor de transport energetic. Aceasta "vata de zahar" trebuie reinnoita permanent, iar corpul nu poate produce singur aceasta substanta; este vorba de GAG. Pentru a evita lipsurile, pentru a atenua durerile de cap si epicrizele puternice, trebuie sa ne hranim cu toate substantele vitale necesare sau sa completam cu aceste substante.
  • Maltodextrin 19 bio, maltoza, util in perioade de stres permanent, de traume apasatoare, precum si in fazele vagotone, de vindecare. In special impotriva crampelor, a dificultatilor de inghitit precum si a lipsei de apetit, maltoza ajuta la depasirea lipselor energetice. 3-5 lingurite pe zi.
  • Glucoza biologica, primul ajutor in faze acute de caderi de energie! Ajunge rapid in creier, unde poate echilibra pe termen scurt lipsa de energie si astfel poate atenua crizele epileptoide deja declansate. In plus, va spun din experienta mea personala ca este bine sa aveti intotdeauna la voi, pentru orice eventualitate, un pachetel de glucoza. Daca unui om ii vine rau si-l vedeti cum se prabuseste (am vazut asta deja de cateva ori), ajutorul imediat ideal este sa-i dati o bucatica de glucoza. S-ar putea sa aiba diabet si sa ii salvati viata!
  • Argila verde; argila creeaza suprafata si prin aceasta energie in organism, avand efecte benefice asupra metabolismului celular. Argila contine diferite minerale, protejeaza mucoasele, ajuta la digestie si la detoxifiere.
  • Manju; cand microorganisme efective fermenteaza intr-un anume mod timp de un an de zile alge si fructe, substantele active eliberate sunt asimilabile in mod optim. Manju reprezinta un amestec de vitamine, enzime, substantele de temelie ale proteinelor si acizilor nucleici, care sunt concentrate si combinate in mod ideal. Ele ajuta imediat in situatii de incordare extrema si de soc, stabilizand metabolismul si ajutand la eliminarea toxinelor si a radicalilor liberi. Cand organismul nu are lipsuri energetice majore, Manju este cea mai buna alegere pentru stabilizarea persoanelor intrate in crize epileptoide.
  • Picaturi Bach Rescue Remedy; ideale in situatii de soc, stres acut, sperieturi, panica etc., pentru a ajuta persoana respectiva sa depaseasca momentul de soc. Picaturile Bach ajuta in multe afectiuni. Toate remediile florale Bach, precum si remediile homeopate, pot fi obtinute oricand gratuit!
  • o sticla de apa "food safe"; apa este viata si trebuie bauta din sticle produse fie din material de sticla superior, fie din material de plastic food safe, deci nu plastic ordinar. Pentru ca apa sa aiba un efect benefic asupra corpului, ea trebuie sa aiba o energie din tensiunea superficiala optima si nu sa trebuiasca sa fie mai intai filtrata prin ficat. Daca nu avem un filtru de apa bun, macar sa bem apa din sticle mai de calitate.
  • lichior de chili; pentru cazurile extreme, in care nivelul de energie este atat de scazut incat nu ajuta picaturile Gelum, natronul, apa, maltoza sau glucoza, este recomandat lichiorul de chili, pentru obtinerea de energie suplimentara. Alcoolul este un solubilizant si pentru forma de energie a vietii, fluidul din tensiunea superficiala. Capsaicinul din chili poarta in el aceasta energie, motiv pt. care ne putem si arde de la prea mult capsaicin. De asemenea, este cunoscut faptul ca chili-ul scoala si "mortii" din mormant, de aceea este recomandat in momente de lipsa extrema de energie si in stari de soc foarte puternice. Se recomanda de asemenea consumul regulat de alimente piperate, pentru ca metabolismul sa se familiarizeze cu aceasta forma de energie si s-o poata utiliza ca forma de stocare.
  • Folie aurie izotermica; in situatii de soc se instaleaza o lipsa acuta de energie si un frig interior. Aici poate ajuta aceasta folie izotermica. Daca persoana respectiva trebuie intinsa pe jos, este recomandat sa punem mai intai paturi sau haine, apoi folia si apoi persoana. In plus, este recomandat sa facem cu totii din 5 in 5 ani cate un curs de prim ajutor, pentru a retine toate tehnicile necesare si pentru a fi mereu la curent cu noile descoperiri in acest domeniu, atat pentru noi cat si pentru altii. Cine ofera, va primi inapoi. Cand oamenii nu ofera nimic, de exemplu prin aceste cursuri, nu vor putea nici ei sa primeasca ajutor la nevoie.
  • Un pachet de servetele igienice de unica folosinta; in cazuri de urgenta, si igiena personala este importanta, de aceea se recomanda aceste servetele igienice de unica folosinta, care mai ales umezite pot avea un efect racoritor in caz de pierdere a cunostintei in timpul unei crize epileptoide; se folosesc pe cap, pe bust sau pe burta.   

Eu am platit 99,95 de euro pe acest set. Ei bine, am adunat pretul tuturor acestor produse asa cum sunt ele vandute pe internet si am ajuns la vreo 92 de euro. Daca mai socotim si transportul fiecarui produs pt. cand le comanzi separat din diverse surse, pana la urma oferta firmei Food d'Or este chiar ceva mai convenabila :-)

Dar sa revin la weekendul minunat petrecut la lacul Konstanz :-)

Vreau sa va spun ca am fost profund impresionata de omul de stiinta Stefan Lanka, dar la fel de mult si de OMUL Stefan Lanka. Si nici nu avea cum sa fie altfel.

In momentul cand a intrat el in incapere, totul in jur a capatat o dimensiune liliputana. Imaginati-va un "urs" de aproape doi metri, care radiaza o forta si o suveranitate extraordinare, dar in acelasi timp are un zambet prietenos, uneori sagalnic, o privire deschisa, o voce calda si o atitudine calma, empatica si total zen. Mi-a amintit pe undeva de draga de Crina Veres a noastra

Pe langa multitudinea de cunostinte si informatii transmise vineri, sambata si duminica (suta de informatii pe minut, ca abia apucam sa luam notite, daramite si sa mai prelucram informatia), m-a impresionat profunda lui autenticitate si umanitate, adica este exact asa cum mi l-am imaginat dupa ce i-am citit cartile si i-am vizionat prelegerile pe internet. Sper sa-mi fac timp sa aprofundez toate inspiratiile si sursele numite de el.

Am cunoscut-o si pe mama lui, care a participat impreuna cu noi la prelegere si la seminar, iar in pauza am ajutat-o la servit cafea. O persoana adorabila, calda si buna, la despartire ne-am imbratisat si am schimbat numere de telefon si adrese, cu promisiunea mea ca la vara vin s-o vizitez cu toata familia. In pauzele de la seminar am fost cu totii la masa de pranz, iar eu am profitat de ocazie ca sa ma asez mereu langa ea. Mi-a povestit multe chestii dragute din copilaria lui Stefan Lanka si din viata lor, dar si despre toata suferinta prin care au trecut datorita stigmatizarii fiului ei din momentul cand acesta a inceput sa deranjeze sistemul. Ceea ce m-a impresionat cel mai mult a fost ca abia de cativa ani -dupa moartea sotului ei- a inceput si ea sa se implice in ceea ce face fiul ei, deoarece inainte de asta sotul ei fusese multi ani de zile foarte "suparat" si dezamagit din cauza ca -in ochii lui- fiul lui isi aruncase la gunoi viata si cariera prin decizia de a inota impotriva curentului.  Ce pacat ca nu a avut si el bucuria de a realiza ce om minunat a devenit copilul lui!

I-am povestit dragutei doamne ce fac si eu ca sa ajut parintii sa iasa din dogma vaccinarii, relatandu-i ca uneori ma plimb noaptea pe strazile si prin orasele vecine si impart flyere si manifeste antivaccinare la cutiile postale, i-am povestit de blogul meu, de traduceri, de tot efortul pe care-l investesc in munca de informare pentru alti parinti, accentuand pe faptul ca fiul ei mi-a fost si imi este o mare inspiratie, apoi i-am multumit din suflet pentru acest "dar divin" pe care ea l-a facut omenirii si pentru faptul ca a demonstrat ca un copil iubit devine intotdeauna un adult autentic si iubitor de adevar! Am simtit ca a fost impresionata si fericita sa vada in direct efectul muncii fiului ei! Cand i-am mai aratat si poza lui David cu cuvintele "copilasul asta ii datoreaza fiului dvs. sanatatea perfecta de care se bucura", au podidit-o lacrimile.

La final, i-am povestit ca adusesem la mine si vreo 100 de flyere despre moartea cerebrala si frauda donarii de organe, cu intentia de a le raspandi prin oraselul lor, pe la cutiile postale, dar nu mai apucasem, fiindca in fiecare seara mersesem la restaurant cu toti participantii si eram obosita, iar dimineata ma trezisem devreme ca sa nu intarzii la seminar. Nu voiam sa ma intorc cu ele acasa si i-am aratat punga in care le aveam. Cu o eleganta deosebita, mi-a luat punga din mana si a spus: "Ei, la varsta mea trebuie sa ma mentin in forma, asa ca sunt convinsa ca nu-mi vor strica niste plimbari de noapte prin Langenargen" :-)

Voi reveni cu luarea de pozitie a lui Stefan Lanka in urma istoricei erori judiciare din procesul cu virusul pojarului. De asemenea, voi incerca sa va traduc si esentialul prelegerii lui Stefan Lanka despre istoria medicinei si directia gresita in care s-a dezvoltat medicina, precum si despre teoria infectiei si conceptul eronat de "virusuri patogene".

Pana atunci, va las cu o fotografie facuta intr-o pauza la seminar :-)

Langa omul datorita caruia copilul meu este nevaccinat si sanatos :-)

You May Also Like

6 comments

  1. Multumim din suflet ca impartasesti cu noi! Un om INALT din toate punctele de vedere, Stefan Lanka. Daca poti, transmite-i multumiri de la o alta mama, care tot multumita descoperirilor lui (citite la tine) a refuzat vaccinurile si se bucura acum de copil minunat si sanatos, de 3 ani!
    Toate bune si abia astept continuarea! Bafta cu procesul si cu recursul!
    Anamaria

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, un om vertical! Multumesc pentru gandurile si urarile bune!! Toate bune si voua!

      Ștergere
  2. Si de la mine multumesc frumos pt toate informatiile utile! Sa fii binecuvantata si sa te bucuri multi ani de copilasul tau superb si sanatos!
    cu mult drag, o mamica ce te stie demult

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti intorc gandurile bune!! Daca vrei sa tinem legatura, lasa-mi un comentariu cu adresa ta de mail (pe care nu-l voi publica). Toate bune!

      Ștergere
  3. In Romania unde se gasesc produsele alea?

    RăspundețiȘtergere