Cum m-am autovindecat de cancer cu ajutorul ciupercii lui Dumnezeu

by - vineri, martie 16, 2018

V-am trezit interesul? 

Ah, de cand asteptam sa pot scrie un articol cu acest titlu frapant :-)

Este un pic exagerat, dar din punct de vedere alopat am argumente solide :-)

Conform medicinei alopate, melanomul reprezinta cancer al pielii si inca vezi Doamne, "cel mai periculos", "cel mai agresiv": aici-link, aici-link, aici-link, aici-link.  Daca aveti frici multe si nu va simtiti stapani pe cunostintele despre cauzele REALE ale simptomelor, nu deschideti linkurile!
Despre cauzele melanomului din perspectiva alopata, aberatii peste aberatii:
"Principala cauza a aparitiei cancerului de piele este expunerea la radiatiile UV emise de soare ori de lampile UV ale solarului"
Poi daca ar fi asa, dragilor, ar insemna ca ar trebui sa avem melanoame pe TOATA suprafata corpului care este expusa la acele radiatii, nu-i asa? De ce nu se intampla acest lucru? Alopatii nu mai stiu sa raspunda.

Mai departe, se sustine asa:
"Pentru melanoamele nodulare, acestea sunt formaţiuni tumorale reliefate, ovalare, ce se prezintă ca nodizităţi pe suprafaţa pielii, de culoare negru intens şi care pot sângera uşor la atingere. Uneori prezintă în jur o pată de culoare neagră, cu margini neregulate."
Cauzele reale ale melanomului si ale tuturor cresterilor celulare care tin de DERMA (deci de tesutul care provine din foita embrionara numita mezoderm vechi, controlat de cerebel) sunt de fapt conflictele biologice de atac,  atac la integritate, murdarire, discreditare, umilire, a se simti murdarit/atacat etc. 

La acest tip de conflicte, reactia biologica este ingrosarea dermei, pentru crearea unui scut de aparare. Vedeti mai jos explicatiile traduse din cartea doctorului Hamer despre cele 5 legi biologice ale naturii. 



Personal nu mai tin minte cand mi-a aparut melanomul "cel mare", dar stiu ca il aveam inca din copilarie/adolescenta. Se afla sub sanul stang, semn ca acolo primisem atacul!

Nefiind eu o persoana fricoasa din fire, ma obisnuisem cu el si nici macar o ginecoloaga speriata de bombe nu a reusit sa ma inspaimante in anul 2011 (ultima oara cand am mai fost la ginecolog), cand a facut niste ochi imensi la vederea melanomului meu, strigand ingrozita: "Vaai, dar trebuie neaparat-neaparat sa va vada un dermatolog!!". I-am replicat calma ca am acel melanom de peste 30 de ani, ca e cuminte si nu face nimic si nu ma deranjeaza cu nimic, asa ca nu am frici absurde si nu vad niciun rost sa-l deranjez si sa ii dau atentie prea multa.

Va pun o fotografie facuta in ianuarie 2017. Dimensiunea melanomului: cam cat un bob de mazare maricel, vreo 7-8mm, era denivelat, iesit in relief, deci practic intrunea criteriile cu care un dermatolog mi-ar fi facut o frica de numa-numa si ar fi recomandat excizia imediata. 

Veti fi de acord cu mine ca din punct de vedere alopat se cheama ca aveam practic "cel mai periculos cancer de piele" dupa teoria lor. Daca se modifica, e "malign", altfel e "benign", dar tot cancer i se spune la alopati.



Dupa cum cititorii blogului meu stiu, de Craciun in 2016 tatal meu a plecat inapoi in lumea sufletelor

In perioada urmatoare plecarii lui, in timp ce ma aflam inca in Romania, am facut cunostinta cu doi oameni extraordinari, care mi-au devenit buni prieteni: Adrian si Ioana Cacovean. Despre doctorul Adrian Cacovean cred ca nu e nevoie sa scriu prea multe, cine imi citeste blogul stie cine este acest om minunat!

Mi-a facut o anamneza pe homeopatie, am mai stat de vorba, apoi m-a intrebat daca mai am ceva probleme de rezolvat sau alte simptome vizibile de care vreau sa scap etc. 

A venit vorba cumva de alunite si i-am aratat melanomul, spunandu-i ca nu ma tem, ca il am demult si suntem prieteni (haha) si stiu cauza pentru care a aparut, deci nu ma deranjeaza. Adrian ma intreaba nevinovat: "Dar te-ar deranja daca ar disparea?". "Ei, evident ca nu", am zis eu, devenind deja curioasa.

Si atunci Adrian a inceput sa-mi vorbeasca despre Agaricus Blazei Murill sau Ciuperca lui Dumnezeu

Pentru scepticii de serviciu, avem si studii clinice cu acest tratament. Aveti si alte studii.

Adrian mi-a dat 2 sticlute de tinctura si mi-a prescris tratament pentru 2 luni. OK, am luat picaturile, chiar eram curioasa sa vad ce se intampla si daca chiar se intampla ceva. Pur si simplu nu auzisem inainte de aceasta ciuperca, dar eram deschisa la ceea ce putea sa se intample, mai ales ca stiam ca nu exista niciun fel de efecte nocive si Adrian imi vorbise despre experientele lui pozitive ca medic cu acest tratament la pacientii lui.

Ei bine, dupa vreo 4 luni de la incheierea tratamentului am inceput sa simt ca se schimba ceva. Nu pot sa explic concret de ce si cum, dar efectiv simteam ca se petrece ceva acolo, cu melanomul meu.  Pe de o parte eram foarte curioasa, pe de alta parte nu voiam nici sa investesc prea multa atentie acolo si sa-l examinez prea des, ma gandeam ca daca Doamne fereste ii vine ideea sa reinceapa sa creasca? ;-)

Din experienta mea, cea mai buna atitudine fata de simptome este sa le ignori pana trec de la sine. Cu cat te concentrezi mai mult pe simptome si cu cat stai cu mai multa frica, cu atat le potentezi si risti sa se agraveze. Exemplul cel mai bun este durerea de masea: te concentrezi pe ea, durerea creste; o ignori, durerea scade. Cam asa functioneaza lucrurile. 

Dupa inca vreo 2 luni, incep sa simt la mana ca melanomul se marise un pic in diametru, dar devenise mai uscat si parca mai plat (prima oara am crezut ca crescuse, dar el de fapt se aplatiza). 

Cam prin toamna-iarna mi-am zis eu, asa, catre mine, ca poate n-ar fi rau sa acceleram un pic si cu puterea mintii si a cuvintelor procesul respectiv, asa ca am inceput sa vorbesc frecvent cu melanomul meu: "Dragul meu melanom, stiu ca suntem impreuna de peste 30 de ani, stiu de ce ai aparut, stiu ca ai vrut atunci sa ma aperi de un atac, dar uite, acum conflictul este demult incheiat, nu mai am nevoie de tine, asa ca sa stii ca eu nu te opresc daca vrei sa pleci, iti multumesc ca ai vrut sa ma aperi, dar uite, acum ne putem desparti prieteni, acum poti linistit sa pleci, ca nu mai am nevoie de aparare acolo" si tot asa, spuneam tot ce-mi trecea prin cap... Il mangaiam si ii vorbeam... Si melanomul devenea tot mai tare si tot mai uscat.

Si acum ajungem la punctul culminant: acum 3 nopti a dormit David la noi in pat, ca se simtea singur si vrea uneori sa doarma cu noi... Ei, dar 3 persoane intr-un pat de 2mx2m dorm cam inghesuite, cu toate ca el doarme cuminte si se lipeste de cate unul dintre noi. 

Ei bine, in timpul noptii, tot frichinindu-ma eu de pe o parte pe alta cu patura dupa mine, mi-am rasucit cumva si tricoul sub mine si cand m-am mai intors o data, am tras tare de tricou ca sa-l readuc in pozitia normala, moment in care, ce sa vezi, melanomul meu s-a desprins si a cazut :-)  

Am sangerat cateva picaturi de sange (se vad pe tricou), apoi m-am culcat pe partea respectiva, am adormit ca un inger si m-am trezit proaspata si revigorata si cu o energie si un optimism de zile mari. 

Dragilor, uite asa am scapat eu de melanomul meu, cu ajutorul ciupercii lui Dumnezeu si prin puterea mintii!

De ce spun ca am scapat cu ajutorul ciupercii, dar si prin puterea mintii? Pentru ca daca era numai ciuperca, ar fi plecat ambele melanoame pe care le vedeti in poza, dar eu m-am concentrat deocamdata numai pe cel mare, deci de aceea el a plecat primul!

Iata fotografie facuta acum 2 zile, in care se vede doar o micuta rana de la desprinderea melanomului.

     

Pentru mai multa claritate, am facut o imagine cu BEFORE si AFTER, ca sa se vada si mai clar cum era si cum arata acum zona respectiva. 

Si observati, va rog, ca si al doilea melanom si-a modificat forma, semn ca vrea si el conversatie ca sa plece :-)  El fiind mai mic, e ceva mai vascularizat, deci am asa o intuitie care-mi spune ca el va fi resorbit, nu se va usca pentru a se desprinde.




Iar ca sa vedeti cam cat de mare era melanomul, am facut o poza si cu el dupa ce s-a desprins. 

Mai stiti vorba aia din copilaria noastra? "Hai, lasa, ca se usuca si cade"? 

Ei bine, asa s-a intamplat :-)



Acum mi-am propus sa incerc acelasi lucru si cu melanomul micut din stanga, sa nu se simta abandonat si stingher, ramas singur-singurel acolo, ca poate vrea sa mearga si el la prietenul lui :-)

O sa va tin la curent!

In incheiere, recomand cu mare drag documentarul realizat de dr. Adrian Cacovean si Marian Baciu despre "Ciuperca lui Dumnezeu".

Va doresc sanatate si decizii intelepte!

You May Also Like

10 comments

  1. Mulțumesc! Acum am înțeles mai bine cum stă treaba cu melanoamele pe care le am. Știam că sunt creația corpului meu, cu scopul de a mă proteja de unele suferințe sufletești, însă acum am priceput mai bine. Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag! Increderea in propriul organism este cruciala!
      De vizionat neaparat documentarul despre legile biologice ale naturii:
      https://www.youtube.com/watch?v=24c5XWtxiKM

      Ștergere
    2. Buna ziua...cu ciuperca lui Dumnezeu se vindeca si cancerul la plaman?

      Ștergere
    3. Nu am de unde sa stiu personal, dar am dat in articol surse pe care le puteti contacta ca sa aflati. Toate bune!
      Cunoasterea este putere!

      Ștergere
  2. Este foarte interesant si merita incercat. Eu am avut un melanom pe areola unuia dintre sani, dar in 2-3 luni de alaptare a disparut. Nu stiu exact cum si in ce fel,poate alaptatul a presupus o irigare mai buna a zonei, sau exista o alta exxplicatie... Dar oare alunitele obisnuite, acele puncte maro de piele au aceeasi cauza conform NMG, se pot vindeca asemanator? Multumesc! Mihaela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am scris in articol despre cauzele melanomului. Ce legatura sa aiba cu irigarea? :-)
      Despre alunitele obisnuite nu stiu, ca nu am incercat. De ce nu incerci? Ce ai de pierdut?

      Ștergere
  3. Si mama are un melanom asa mare de f multi ani, o sa-i dau sa citeasca articolul tau! 🙋🏼‍♀️Salutari

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua. Am ajuns la capatul cunoasterii si de aceea cer ajutorul. In cazul endodermului, un focarul Hamer apare in stanga daca:
    -femeia este dreptace,
    -femeia este stangace si ia pilule sau este la menopauza,
    -sau femeie stangace in constelatie schizofrenica.
    Legat de acestea, intrebarea este daca starea hormonala este importanta numai in cazul ectodermului, sau si la mezoderm? Multumesc mult pt orice raspuns.

    RăspundețiȘtergere