Doua fete ale aceleiasi medalii

by - marți, mai 05, 2009



Azi am vorbit cu asistenta unui homeopat la care vreau sa merg cu David pentru a incerca un tratament impotriva neurodermitei lui. Am stat de vorba aproape 20 de minute, i-am povestit si despre nemultumirea mea cu pediatra lui David si apoi, evident, a venit vorba de vaccinuri. Ce bucurie pe mine sa aud ca doctorul este total impotriva vaccinurilor! Asistenta a spus printre altele o fraza care mi s-a parut foarte interesanta: "Din experienta mea, multi dintre parintii care isi vaccineaza copiii o fac de frica si cu frica si refuza sa se informeze prea mult, parintii care nu vaccineaza fiindca nu se lasa pacaliti de propaganda industriei farmaceutice au sentimente de furie si neputinta in lupta cu sistemul... pana la urma, nici o parte, nici cealalta nu este scutita de sentimente neplacute"... Cata dreptate are!



Si totusi, decat sa ma consolez intr-o comoditate paguboasa, sa ma legan intr-o siguranta falsa si sa accept dogma vaccinarii cu pretul plasarii unor bombe temporizate in corpul copilului meu, prefer furia impotriva sistemului, furia e un motor extraordinar, care ajuta in multe situatii... Cat despre neputinta, e doar un sentiment si poate fi invins prin actiune. Ceea ce si fac aici. Astfel traiesc fara frica si cu constiinta impacata.



Voiam sa mai postez un mic comentariu legat de gripa porcina, primit de la o cunostinta de aici din Germania (danke, Annette Dries-Noll!):



„Tot mereu par sa se napusteasca asupra noastra presupuse epidemii care provoaca panica in intreaga lume. Dupa unele relatari ar trebui ca specia umana sa fi fost demult exterminata din cauza pretinsilor virusi „rai“ care ne ameninta din exterior si care se raspandesc cu mare viteza (AIDS in anii 90 – virus care insa iata ca a ramas in cea mai mare proportie tot in Africa, ciuma porcina, SARA, BSE, gripa aviara). De ce oare in toata aceasta epidemie de isterie nu sunt niciodata analizati si facuti publici si alti factori care ar putea fi responsabili pentru bolile animalelor si ale oamenilor, cum ar fi cresterea animalelor impotriva naturii lor, pe suprafete minuscule, poluarea, proasta igiena, apa infectata, saracia si lipsurile din multe tari, abuzul de medicamente, de droguri, de antibiotice, campaniile de vaccinare cu beneficii indoielnice (caci nu exista studii care sa sustina ipoteza ca virusii si bacteriile ar fi cauzele bolilor si nu un efect al acestora – din moment ce microorganismele de toate felurile ne insotesc inca de la aparitia speciei noastre).

E mult mai la indemana ipoteza ca nu se imbolnavesc si nu mor din cauza gripei mai multi sau mai putini oameni decat de obicei, numai ca acum i se adauga detaliul de „virus periculos“, ca sa bage panica in populatie si sa se vanda medicamentele carora le expira in curand termenul de valabilitate. Scurta recapitulare: multi ornitologi au afirmat ca in perioada gripei aviare nu au fost gasite mai multe sau mai putine pasari moarte decat de obicei, de exemplu pe insula Rügen. Si totusi, au fost atunci cautate in mod special si s-a gasit presupusul virus la unele din ele. Ce ma face si mai sceptica este faptul ca exact la prima emisiune de stiri despre aparitia gripei porcine s-au prezentat practic din aceeasi rasuflare si cifrele de afaceri in scadere ale unei mari firme farmaceutice. Poate ca ar trebui sa incetam sa mai cautam arme (inutile) impotriva virusilor si sa ne folosim odata propriul discernamant!“



* * * * *



Azi mufitza Ariana si Iasminutza scumpicuta serbeaza 11 lunite, countdown-ul merge, mai e doar o luna si implinesc 1 anisor! Felicitam gogosica Teodora de chinabulina, care s-a plictisit sa stea intr-un singur loc si a inceput sa exploreze lumea de-a busilea, spre marele deliciu al lui mami. Iulia, da, lui David ii dau numai cereale fara gluten (orez, porumb, mei, hrisca), in rest doar legume si fructe si carnita de pui bio. Nu paine, nu lapte sau iaurt (nici un fel de lactate in afara de laptele HA). Cred ca o sa incep sa blenduiesc mai putin legumele si sa-i mai dau cate o bucata de banana, s-o molfaie cum vrea el. Vorba lui Cleo, nici eu n-am vazut copil de scoala care sa manance mancare pisata sau sa fie inca in pampersi ;-)



Pupici la Laurita si toate mamicile care inca se gandesc la noi!



M-am bucurat evident prea devreme de prima noapte dormita de David integral... Noaptea trecuta a fost catastrofala, m-a trezit la miezul noptii, l-am luat langa mine, am dormit asa cateva ore, pe la 3 am incercat sa-l pun din nou in patutul lui, la 5 urla din nou si l-am luat iar langa mine... Asta e, intre timp m-am obisnuit sa dorm cu el langa mine fara probleme, mai mult ma deranjeaza salteaua, ca ma lasa mai mereu cu dureri de coloana si de umeri... Si ma intreb cum vom proceda in concediu, trebuie neaparat sa luam un pat de vacanta pentru David si ma rog sa iasa totul bine cu noptile... Of... Apoi, ne-am interesat de magazine bio in apropiere de localitatile unde vom sta, bine ca exista cateva, sper sa gasesc acolo alimente bio ca sa pot continua sa-i fac lui David mancare sanatoasa. Ce ma bucur ca acum bea apa fara probleme, imi pare bine ca am insistat asa si nu am recurs la celebrele "ceaiuri pentru copii" (Kindertee) sau la sucuri de fructe (care pot inlocui la nevoie cate un fruct, dar nu trebuie baute de sete).



Vreau sa spun ca David e indragostit ori de tati, ori de scaunul lui de birou, ca imediat ce se aseaza Bogdan la PC, hop si juniorul nostru care incepe sa miorlaie, vrea sus sau vrea sa se sprijine de genunchiul lui tati ca sa se ridice, sau vrea sa se ridice pe scaun si iar miorlaie, nu-i convine ca scaunul se roteste si deci nu e sigur... Culmea e ca face chestiile astea numai cand sta tati la PC, cand stau eu isi vede de treaba si se joaca linistit cu ale lui sau exploreaza camera... Ah, si l-am convins cu blandete si sa-mi lase in pace cartile din biblioteca, il las sa se ridice pe raft si sa incerce sa scoata cartile, apoi ii spun mereu "hai, mami, alea sunt cartile lui mami, nu e nimic interesant pentru tine, hai sa ne jucam mai bine cu dinozaurul sau cu sticla...", iar el vine!



Azi am facut, dupa cum scriam la inceput o programare (pentru neurodermita lui David) la un homeopat din apropiere, care are o reputatie foarte buna. Abia astept, dupa ce ne intoarcem din concediu, sa vedem ce se poate rezolva. Merita incercat, chiar daca pana acum nu am avut nici o experienta cu homeopatia (stiu doar ca e o varianta preferabila oricand cortizonului, bleah!). Si apropo de neurodermita, am auzit de la un tatic (cu copil de 3 ani si aceleasi probleme) ca Marea Moarta ar face minuni in cazul neurodermitei. Hmmm... pe mine oricum demult ma tenteaza sa merg in Israel. Ramane undeva in the back of my mind, cine stie ce ne rezerva viitorul...

You May Also Like

1 comments

  1. Acum am apucat si eu sa cetesc blogu'! Saru'mana de urari! Va cetim, va cetim...Pup

    RăspundețiȘtergere