Nu mai otraviti copiii cu vaccinuri!

by - sâmbătă, mai 23, 2009





OK, inainte de a disparea din blogosfera timp de 4 saptamani pe motiv de concediu, mai scriu cateva chestii despre subiectul meu preferat la ora actuala: dogma vaccinarii.


Grafice: Tusea convulsiva (Pertussis - in Elvetia si Germania), difteria (Diphterie), pojarul (Masern). Cred ca din toate graficele se vede clar cum rata mortalitatii era in descendenta masiva cu muuuult inainte de introducerea vaccinurilor. Ca atare, minciuna cum ca vaccinarea ar fi eradicat asemenea epidemii nu sta in picioare.

La tetanos nu exista grafice, acolo oricum nu exista epidemii fiindca nu e contagios, in plus numai ranile lipsite de oxigen se pot infecta cu bacterii de tetanos, deci un scenariu total nerealist, in combinatie cu teoria si mai nerealista ca, in conditiile cand nu se dezvolta imunitate naturala prin imbolnavirea de tetanos, ar putea oferi imunitate vreun vaccin (!). Ceea ce face in schimb vaccinul antitetanos este sa afecteze grav sistemul imunitar, cauzand sau declansand bronsite peste bronsite si otite peste otite sau chiar pneumonii.

Iar despre poliomielita, una din cauzele epidemiilor pare a fi introducerea pesticidelor. Daca intrati pe linkul asta, mai gasiti un grafic care demonstreaza ca si in Australia epidemiile de polio erau deja pe duca atunci cand au fost introduse vaccinurile, iar in SUA si Anglia rata mortalitatii descrescuse deja cu 47%, respectiv 55% tot inainte de introducerea vaccinurilor.

Alt fapt notabil: Jonas Salk, inventatorul IPV, a declarat in fata unui subcomitet al senatului american ca aproape toate epidemiile de poliomielita dupa 1961 au fost cauzate de vaccinul oral anti-polio.

Alt fapt notabil: The Journal of Infectious Diseases a publicat in 1991 rezultatele unei actiuni majore de eradicare a poliomielitei in America de Sud intre 1985 si 1989. In decurs de 4 luni, se inregistrasera deja 350 de cazuri de paralizie de natura poliomielitica. S-a luat decizia reformularii vaccinului. Logic: epidemia izbucnise printre cei vaccinati, caci altfel nu s-ar fi apucat baietii de modificarea vaccinului!

Apropo de eradicare, oare ce vaccin a eradicat ciuma bubonica? Ups, iata ca pentru asta nu au mai avut timp sa inventeze nici un vaccin si totusi ea a disparut, ca toate celelalte epidemii.

Mi se pare mult mai logica si plauzibila ipoteza ca toate aceste boli au disparut datorita conditiilor imbunatatite de viata. Vaccinurile sunt atacuri asupra unui corp sanatos si nu fac decat sa compromita imunitatea. Nu exista studii care sa compare pe vaccinati cu nevaccinati si sa constate care sunt mai sanatosi. In schimb, ca un surogat, se face testul anticorpilor. Dar prezenta anticorpilor nu dovedeste imunitatea, ci doar reactia organismului la atacul vaccinarii. Exista oameni cu anticorpi care fac boala si oameni fara anticorpi care nu o fac. In plus, declaratiile oficiale se si contrazic: la majoritatea bolilor infectioase prezenta anticorpilor in numar mare e vazuta ca semn de imunitate, pe cand la SIDA un numar mare de anticorpi este interpretat ca o boala fatala. E clar ca microbii sunt sau pot fi in continuare peste tot, dar un organism sanatos nu contracteaza boala spre deosebire de un organism slabit prin vaccinare sau tratamente agresive cu antibiotice.

Inainte de a va vaccina si revaccina copiii, retineti bine ce se gaseste printre altele in vaccinuri:

- Formaldehida, mercur(2) si compozitii de aluminiu,
- Fenol (acid carbolic), borax, metanol, coloranti,
- Acetona (solvent, decapant), dezinfectant, glicerina,
- Anticongelant, MSG si mai multe alte otravuri in plus, cu atat mai toxice cu cat sunt injectate,
- Tesuturi ale organelor de animal si sange (germeni de maimuta, vaca, porc, oaie, caine, etc.),
- Virusi din animale contaminate3 (SV40, care cauzeaza cancer la om),
- Celule de fetus uman avortat, proteine straine cu molecula mare,
- Virusi umani mutanti (extrem de virulenti) in doze mari,
- Endotoxine bacteriene, antibiotice, bacterii,
- Fungi modificati genetic, latex, si
- ADN animal, bacterian si viral, care atunci cand este injectat poate fi incorporat in interiorul ADN-ului uman.

Daca dupa ce cititi lista asta va mai puteti culca linistiti si mergeti cu copilul in continuare la vaccinare si la rapeluri, macar nu va mai puteti ascunde sub pretextul ca n-ati stiut!

Mai am si alte informatii utile pentru mamicile pro-vaccin isterice care se tem de contagiozitatea copiilor nevaccinati (celebra teorie a imunitatii turmei). Ei, teoria asta a imunitatii turmei a fost formulata pentru prima data in 1933 de un cercetator pe nume Hedrich, care studiase diverse tipare de evolutie a pojarului in SUA intre 1900 si 1931 (cu ani inainte de aparitia primului vaccin impotriva pojarului) si constatase ca epidemiile apareau doar atunci cand mai putin de 68% din copii dezvoltasera inainte o imunitate naturala la pojar. Constatarea se baza pe principiul ca toti copiii isi dezvoltau propria imunitate dupa ce facusera boala sau fusesera expusi la ea. Ca atare, teoria imunitatii se referea la procesele naturale ale bolii si nu avea nimic, dar nimic de-a face cu vaccinarea. Daca 68% din populatie isi putea construi propria aparare naturala, nici o epidemie nu mai avea sanse. Logic, nu?

Ei, ulterior "vaccinologii" au adoptat expresia si, fara vreo justificare stiintifica, au modificat cifra de la 68% la 95% (!), dupa care au inceput sa afirme ca imunitatea s-ar obtine numai daca 95% din populatie se vaccineaza. Pai ce, erau prosti? Practic ei s-au folosit de studiul lui Hedrich, manipulandu-l ca sa-si promoveze programele criminale de vaccinare. (Monthly Estimates of the Child Population "Susceptible" to Measles, 1900-1931, Baltimore, MD, AW Hedrich, American Journal of Epidemiology, May 1933 - Oxford University Press).

In alta ordine de idei, cu un isteric fanatic de pe DC ma contraziceam referitor la sursele graficelor si credibilitatea lor. Eu nu pot sa am incredere in statistici falsificate de CDC (Centers for Disease Control), o organizatie care traieste din epidemii si deci are nevoie ca de aer de panica epidemiilor pentru a supravietui si pentru a stoarce de la guvern noi si noi bugete de "cercetare", in timp ce concernele farmaceutice fac profituri de miliarde dezvoltand noi si noi otravuri cu numele comercial de vaccinuri. Always follow the money, nu? Mai mare incredere am in statisticile pe care le-am pus aici, care provin de la Institutul Federal de Statistica German, care nu are nici un interes sa falsifice asa ceva.

Ca veni vorba de Germania, membrii Comisiei Permanente de Vaccinare sustin in continuare ca niste placi stricate ca "vaccinurile sunt efective", insa (dupa cum reiese si din corespondenta unui critic al vaccinarii cu Institutul Robert Koch), nu exista absolut nici un fel de studii care sa confirme efectivitatea vaccinurilor. In plus, presedintii aceleiasi Comisii au stranse legaturi financiare cu concernele farmaceutice, deci sunt prinsi in conflicte de interese ca intr-o panza de paianjen uriasa, totusi sustin cu un tupeu fantastic ca acest lucru nu le tulbura obiectivitatea cand e vorba de introducerea pe piata a noi si noi substante cu pretentii de medicamente sau de recomandarile pentru vaccinare etc.

Este strigator la cer! Dupa cum subliniaza si un studiu actual publicat in British Medical Journal, relatiile stranse ale cercetatorilor cu firmele farmaceutice reprezinta o problema foarte grava. In iunie 2006, profesorul Schmitt (presedintele Comisiei Permanente de Vaccinare) a primit un premiu de 10.000€ pentru "promovarea ideilor vaccinarii" de la Sanofi Pasteur, firma care produce celebrul de-acum Gardasil (introdus pe piata in 2006 si recomandat in 2007 de Comisie pentru toate fetitele intre 12 si 17 ani). Lovitura de gratie pentru credibilitatea Comisiei a dat-o tot Schmitt, care si-a parasit postul pentru unul mai bine dotat financiar la ... firma Novartis Vaccines. Intre timp se inmultesc cazurile de decese si alte tragedii dupa vaccinarea cu Gardasil. Care Gardasil a fost licentiat spre vanzare in 6 luni (!!!), iar studiile "dublu-orb controlate placebo" au decurs cum descria chiar Institutul Paul Ehrlich in postarea mea de mai jos (cu "placebo" care erau de fapt chimicale si adjuvanti fara antigen sau vaccinuri de alt tip!!).

Parintii de fetite care au acum acces la informatii critice despre vaccinurile asa-zise impotriva cancerului de col uterin (cand de fapt ele ofera doar o pretinsa protectie impotriva a 70% din cazurile de cancer cauzate de HPV, deci nici vorba de prevenire a vreunui cancer!) ar trebui sa fie recunoscatori tuturor celor anti-vaccin, care au deschis drumul catre o perspectiva critica asupra dogmei vaccinarii in general, ei sunt "copiii" care au strigat "Imparatul e gol!!". Daca acestia nu ar fi existat si nu s-ar fi pronuntat atat de vehement impotriva acestei inselatorii in masa, actiunile de vaccinare a fetitelor cu alde Gardasil & co. ar fi devenit probabil la fel de obligatorii ca si celelalte...

Pentru numele cui vreti voi, treziti-va odata la realitate!

* * * * *

Am descoperit la magazinul tegut capsuni bio. Dumnezeule, au acelasi gust ca si capsunile din copilaria mea, din gradina bunicilor...

Maine dimineata la ora 5 plecam (cu catel, cu purcel si cu juma' din obiectele din casa) in concediu: 2 saptamani in Austria (Sautens) si apoi 2 saptamani in Italia (la Lago di Garda). Doamne-ajuta sa mearga totul fara probleme, sa ne simtim bine si sa ne putem odihni ca lumea.

Aveti grija de voi si ... traiti autentic!

You May Also Like

10 comments

  1. concediu placut, vreme buna si plin, plin de fericire!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari din suflet pt aceasta initiativa a ta!Am considerat intotdeauna ca sunt o persoana inteligenta,ma informez cat pot de mult...de fapt citesc in nestire...cam tarziu e adevarat am descoperit si eu minciuna din spatele vaccinurilor...
    Eu locuiesc in Italia si sunt ferm convinsa ca nu ii voi mai face fetitei mele NICI UN FEL DE VACCIN de acum inainte...Indiferent daca ar fi sau nu adevarat 100%100 doar faptul ca adn-ul copilului sa fie amestecat cu adn de animale este de neconceput,ca sa nu mai spun de scaderea imunitatii si de posibilele afectiuni grave cepot genera vaccinurile.Pt asta nu tre'sa fii Einstein ci sa iti pui cat mai multe intrebari si sa te documentezi pro si contra.
    Am mers imediat cu fetita la un medic homeopat si dupa vizita mi-a prescris o cura prin care sa elimine toxinele din corp si sa ii ridice imunitatea si asa scazuta din cauza vaccinurilor.
    Sunt f suparata ca nu mi-am deschis ochii din timp si ca n-am evitat acesta ofensiv atenta la adresa copilului meu....dar d acum inainte nu mai accept sa fie cobaiul nimanui.
    Ma axez f mult pe alimente biologice,fructe,apa plata,folosesc in mancaruri f mult usturoi,busuioc,patrunjel...ii dau vit C si suplimenti nutritivi biologici.
    Sper sa o ajut cat mai mult si sa o invat ce inseamna o viata sanatoasa si sa discearna si ea mai tarziu adevarul.
    Inca odata felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cocolina, imi pare bine ca te-ai trezit si tu la realitate, mai bine mai tarziu decat niciodata! Ai dreptate, nu trebuie sa fii Einstein, nu-ti trebuie nici macar un studiu de medicina ca sa gandesti cu propriul tau cap si sa descoperi minciuna (destul de transparenta) dincolo de care se ascund "beneficiile" atat de agresiv vehiculate ale vaccinarii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Servus! Sunt o viitoare mamica, acum in saptaman 27 si nu as vrea sa-i fac nici un vaccin copilului (decizie luata inainte de a ramane insarcinata). Ma ingrijoreaza faptul ca nu stiu cum sa impiedic asistentele sa-i faca primul vaccin care se face inainte de a-ti fi adus copilul din cate am inteles! Mai ales ca poate sa fie schimb de tura sau mai stiu eu ce si atunci si daca vb cu una, vina alta si i-l face! Sunt la primul copil, de aia nu stiu exact cum sa abordez problema!

    RăspundețiȘtergere
  5. Raluca draga, in primul rand felicitari pentru decizia ta!! Nu stiu cum e in Romania, dar in Germania nu vaccineaza nimeni la nastere si cu atat mai putin fara permisiunea parintilor!! Ti-as sugera sa-i spui sotului tau, care presupun ca va fi prezent la nastere, sa nu se dezlipeasca de copil si mai ales sa le spui asistentelor si medicilor inca dinainte ca NU VREI ca bebe sa fie vaccinat!! Le spui frumos si civilizat ca te-ai informat foarte bine pe tema asta (eventual le dai si lor cateva informatii si linkuri importante) si ca stii ca vaccinurile in Romania nu sunt obligatorii, eventual strecori si o amenintare subtila pentru ca "Dumnezeii in alb" sa inteleaga ca vorbesti foarte serios! Trebuie doar sa fii consecventa si FERMA! Multa bafta iti doresc si te rog tine-ma la curent!!
    Pot sa te intreb cum ai ajuns pe blogul meu?

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa ma gandeam si eu sa fac, o s-o anunt si pe doctorita ginecolog cu care o sa nasc (deja stie de fapt dar o sa-i amintesc) si apoi cu restu! La blogul tau cred ca am ajuns cautand despre vaccinuri! Nu ca nu as fi fost convinsa de nocivitatea lor ci pentru a obtine mai multe informatii. Poate o sa-mi fac si eu un blog de mamica pe aci sa fie mai usor de comunicat!:P
    Acum astept sa nasca prietena nasei noastre care nici ea nu vrea sa-i faca vaccinurile la copil sa vad cum a procedat!

    RăspundețiȘtergere
  7. Feli felicitari in primul rand pentru blog! este foarte plin de informatii si util!
    Am o fetita de 8 luni si dp vaccinul de 6 luni tot m-am docmentat si nu as mai vrea sa-i mai fac vaccine micutei de acum incolo!
    ok pana aici...de aici incep si problemele: copilul nu este accpetat la piscina, la gradinita, la scoala sau in alte colectivitati din acest motiv si nu mi se pare normal! DAR ASA SE INTAMPLA IN ROMANIA! esti constrans de imprejurari si practic OBLIGAT sa faci ce vor ei! mi se pare strigator la cer!
    trebuie sa ne luptam cu ei pentru copiii nostrii - dar ei vor fi inevitabil "ocoliti" de cei care nu-si pun intrebari sau pur si simplu stiu ca ASA TREBUIE!

    RăspundețiȘtergere
  8. Acum sunt in saptamana 38 si m-am mai interesat! Copilul e luat de medicul neonatolog care o sa fie tot pe langa mine cand o sa nasc! Deci intre 2 contractii sper sa apuc sa-i zic ca nu vreau sa-i faca vaccinul. Pe sala o sa fie si mama care o sa-i zica acelasi lucru in caz ca nu pot sa-i zic eu sau ca uita el! Sper sa fie bine! Concediu placut in continuare!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ei, ne-am intors si de la maternitate! Am stat 5 zile sa-mi provoace si numa nu reuseau timp in care am vazut ca dupa ce nasteau mamicile, venea cineva de la nou-nascuti cu o hartie si le cerea sa semneze cum ca sunt de acord cu vaccinarile, motiv pt care m-am linistit! Numai ca...noi am ajuns la cezariana de urgenta si mi-au facut anestezie totala (bebe se blocase pe canal, eu cu contractii groaznice de oricum nu cred ca eram in stare sa zic ceva). Cand a venit doamna de la nou-nascuti la mine trecusera 2 ore juma de la vaccinare dar se pare ca alta e situatia pt cele cu cezariana, nu li se mai cere parerea (vaccinul contra Hepatitei B fusese facut si cica trebuia sa zic dinainte). Ma rog, macar l-am evitat pe cel BCG dar am fost intrebata de toti medicii neonatologi ca de ce nu vreau, ca poate sa faca tuberculoza si de la scuipatul de pe strada, etc). O rezidenta a tinut mortis sa se asigure ca sunt in cunostinta de cauza si am lasat-o sa-si zica poezia! No, o sa-i dau antivaccin cand ajung pe la un homeopat (am auzit ca exista). Si acum ca sunt mamica in sfarsit, poate o sa ma apuc si de blog:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Raluca, felicitari si sa-ti traiasca bebelul!!
    Eu nu am mai avut putere sa ma lupt cu morile de vant pe planul vaccinarii in ultima vreme, am fost cam depresiva, dar de indata ce-mi adun fortele o sa incep sa scriu din nou pe tema asta. Bine ca bebele nu a reactionat nasol la vaccinul contra hep. B, si mai bine ca l-ai putut evita pe BCG. Doamne, cata ineptie si cata frica exista in tara aia!!
    Hai, apuca-te de blog, sa te citesc si eu...

    RăspundețiȘtergere