Looking for his soulmate

by - marți, ianuarie 25, 2011

- un afis pus la metroul din Frankfurt -
"Hello, tu esti japoneza care pe 12 noiembrie 2010 se intorcea din Tokyo cu bagaje multe. Eu sunt chinezul cu care ai avut o conversatie in S-Bahn de la aeroport pana la gara principala. Am vizitat amandoi castelul din Marburg si ne-a placut.
Ne-am intretinut foarte placut in S-Bahn si eu nu am avut din pacate inspiratia de a-ti cere numarul de telefon inainte de a fi coborat din tren. Sper sa am noroc si tu sa poti citi anuntul meu si sa ma cauti la http://www.nihonjin.de/ ca sa ne putem cunoaste mai bine."
Bafta, Chuhao, sa-ti (re)gasesti jumatatea!

You May Also Like

4 comments

  1. Le droesc noroc! Daca sunt sortiti unul altuia se vor gasi!

    RăspundețiȘtergere
  2. I0am citit mesajul in engl. Stii ce imi place? cata lume a sarit sa il ajute.

    http://www.nihonjin.de/introdction-english.html


    Vreaaau continuarea!!!! jurnalul zilei, povestea zilei, ce oameni a intalnit etc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Un nou tip de publicitate. Genial!

    RăspundețiȘtergere