Chestii de noiembrie

by - marți, noiembrie 10, 2009

Cineva acolo sus ma vrea vegetariana ;-( Dupa beleaua cu salata de carne, ieri seara am mancat un crenvurst ramas de la Bogdan de-acum 3 zile (in frigider, for God's sake!), cu paine si mustar. Pe la miezul noptii m-am trezit cu o stare de rau generala, ameteala, lesin, tot tacamul. M-am dus la baie si am vomitat putin. Mi-a fost ceva mai bine, dar tot n-am reusit sa adorm la loc, iar dupa vreo ora a trebuit sa ma duc sa vomit iar, de data asta ceva mai mult. Abia dupa aceea m-am putut linisti oarecum si am adormit dupa inca vreo jumatate de ora de perpeleala. Azi mi-e bine, n-am mai avut nimic. Saracul stomacul meu...


* * * * *
Update de noiembrie despre David.

Am o veste proasta si multe bune. Vestea proasta e ca se manifesta iar neurodermita, David are deja iritatie si chiar o mica rana in spatele genunchiului drept. E groaznic, mai ales ca-l si mananca si trebuie sa-l impiedicam sa se scarpine cand il schimbam. Saracutul de el... Un coleg de servici al lui Bogdan (care are si el 2 fetite cu neurodermita) ne avertizase ca vara intotdeauna boala nu se mai manifesta decat f.f. putin, pentru a reveni iarna; el zice ca fetitele lui nu au mai avut mari probleme dupa ce au trecut de 2 ani. Speram si noi.

Si acum, la vestile bune.

De cand dormim din nou toti trei in pat, doarme baietelul nostru mult mai bine. Uite cum ne invata el ce-i trebuie ;-) De mancat mananca bine, ii fac mancaruri cu bucatele mai maricele de cartof/morcov sau cu mazare, apoi ii dau sa ia si el cu mana in timp ce-i dau eu sa manance. Altfel refuza. Cu lingurita incearca seara la piureul de cartofi sau la mamaliguta, dar nu reuseste decat de 2 ori sa bage in gura, apoi pune mana cealalta pe lingurita si ia tot cu mana ca sa bage in gurita... Ei, asta e, odata si-odata o invata si el sa manance cu lingurita, ce graba avem?

A inceput sa mearga tot mai mult singurel prin casa, de cand i-am luat papuceii cu Winnie the Pooh, care sunt ca niste "ghetute", ii tin si cald si ii sustin si mai bine gleznele, plus ca nu mai aluneca si de aceea a prins curaj ;-))

Tati i-a cumparat un set de 20 de masinute-model si acum se joaca amandoi, ca baietii ;-))

Il invat majoritatea chestiilor in germana (de vorbit acasa vorbim numai romaneste, dar in public numai germana), in schimb anumite kestii i le spun numai in romaneste, asa ca acum stie sa arate si unde e putza si unde e kk la kur ;-))

Daca-l intrebi unde sunt mainile, iti arata si le roteste asa haios, ca te bufneste rasul automat. Apoi ridica si degetele aratatoare, ca sa-ti arate ca stie si ce sunt degetele. Ne jucam seara in pat cu degetutele, le indoim, facem tot felul de ghidusii cu mainile, il incanta total.

Am inceput sa-i citesc povestioare dintr-o carticica pentru copii de 2 ani, dar nu e niciodata prea devreme pentru asta, important este sa vada ceva colorat, sa invete cuvinte noi si sa-mi auda glasul, nu? Intelege tot mai multe, acum cateva zile il luasem in brate dupa toaleta de seara, ca sa-l duc in pat si i-am zis incetisor "Hai, pune capul la mami pe umar", fara sa-l ating, iar el a inteles si imediat a pus capsorul pe umarul meu. Cum sa nu ti se topeasca inima?

Ii place la nebunie luna, orice fel de lumina si tot ce este rosu.

A incetat sa mai loveasca si a inceput sa "iubeasca" si el: cand ii spun "Mama il iubeste pe David" si il mangai, ma mangaie si el pe obraz. Sunt terminata ;-)

You May Also Like

0 comments