Mami, vreau sa vin cu tine!

by - vineri, octombrie 12, 2012

Astazi am trait o experienta foarte ciudata, prin care nu am trecut nici macar cand David avea 2 ani si jumatate si eu reluasem serviciul 3 seri pe saptamana...

Astazi aproape ca a plans disperat dupa mine! La pranz venise Mumu, au iesit pe afara, iar cand eu fugeam sa prind S-Bahnul, ei doi veneau spre casa pe acelasi drum si David a alergat imediat la mine in brate. Cand l-am imbratisat ca sa-mi mai iau odata ramas bun, el a inceput sa scanceasca si sa ma stranga de mana, mai intai spunandu-mi sa nu ma duc la servici, apoi plangand ca el vrea sa vina cu mine... Alerga repede pe langa mine si nu-mi dadea drumul la deget, Mumu venea si ea dupa noi, bicicleta ramasese abandonata pe trotuar... Of... Mi s-a rupt inima...

Pe scari a reusit Mumu sa-l opreasca, spunandu-i ca ii fac eu cu mana de pe peron inainte sa vina trenul... Cand am ajuns pe peron, el se oprise la gard pe partea cealalta si ma privea tanjind printre "gratii"... Mi s-a strans inima, imaginea aia o sa ma bantuie zile si nopti in sir... I-am spus ca ne vedem diseara (ma rog, la noapte, ca el de multe ori se trezeste cand vin si eu in pat si apoi se pune cu capul pe umarul meu si asa doarme ;-)), i-am spus ca de maine e weekend si sunt acasa... dar el tot trist era... Mumu saraca i-a distras atentia cu o motoreta, s-a urcat el pe ea, dar tot dupa mine se uita, apoi a venit S-Bahnul si ne-am mai facut o data cu mana... si uite asa am plecat catre servici, cu inima grea :-(

Avand in vedere toate astea, suprapuse peste instinctul meu si peste faptul ca in ultimele luni nu-i prea mai place la gradinita (si-a pierdut "bonusul de bebe" de cand au plecat cei mari la scoala si el a trecut in grupa mijlocie, deci am impresia ca educatoarele il trateaza altfel, ceva mai sever), am decis ca mai aman cel putin un an intoarcerea la servici in timpul zilei si o sa incerc sa stau cat mai mult eu cu el. La gradinita il duc oricum tarziu, dupa 9:30, si il iau la ora 14 (uneori la 15, cand am eu mult de lucru), deci cred ca e ok si nu va suferi de prea putina "socializare"...    

You May Also Like

2 comments

  1. e ok programul, si Gge mere de la 8.30 sau 9 pana la 13.30. Ce sa mai spun de Sofia, scoala e doar 4 ore pe zi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, si eu zic ca e ok asa... Daca m-as intoarce la programul de zi, mi s-a pus in vedere de la servici ca trebuie sa stau 2 zile full time si 3 zile pana la ora 15:30, deci ar trebui sa-l duc pe David la gradi de la 8 si sa-l iau la 16:30 - mi se pare inuman de mult, plus 2 zile pe saptamana as ajunge la 18:45 acasa si nu l-as vedea deci aproape deloc :-((
    Asa ca mergem mai departe cu programul asta, in care practic il lipsesc de prezenta mea doar cate 4 ore 3 seri pe saptamana.

    RăspundețiȘtergere