Dr. Johann Loibner - Originea si istoria vaccinurilor

by - miercuri, februarie 13, 2013

Vaccinezi sau rationezi?


~~ Atentie, postare foarte lunga! ~~

Mi s-a intamplat o chestie nemaipomenita, pe care cu mare drag vreau s-o impartasesc cu voi. Dupa 6 ani de cand ma informez si tot citesc aproape zilnic despre vaccinare (concluziile mele le puteti citi AICI), nu credeam ca voi avea sansa de a mai afla informatii noi si deosebit de pretioase, care sa intregeasca intr-un mod extraordinar puzzle-ul. Si totusi m-am inselat. L-am descoperit pe dr. Johann Loibner!

In noiembrie 2010, dr. Loibner a tinut o prelegere la Conferinta Coalitiei Anti-Cenzura (AZK), pe care am ascultat-o deja de cateva ori cu o incantare imensa. Rostirea adevarului despre frauda vaccinarii pare a fi si pentru el o misiune existentiala (Lebensaufgabe), asa cum simt ca este pentru mine.

Am tradus si am adaptat prelegerea lui, va doresc sa va fie de folos asa cum mi-a fost mie!

Pentru anumite teme specifice am solicitat si obtinut permisiunea dlui dr. Loibner sa completez si cu pasaje traduse din cartea lui "Vaccinarea - Afacerea cu nestiinta" (Impfen - Das Geschäft mit der Unwissenheit). Pentru vorbitorii de germana: va recomand cu toata caldura aceasta carte, este o comoara!!
Dl. dr. Loibner mi-a scris asa: "Va multumesc pentru mesajul dvs. imbucurator. Inca suntem in minoritate, dar zi de zi aceasta minoritate devine tot mai numeroasa. Propaganda este din ce in ce mai agresiva, dar dogma vaccinarii va cadea cat de curand, cum a cazut si cortina de fier. Nu trebuie sa ne asteptam sa avem succes imediat, trebuie doar sa continuam sa rostim adevarul. Va acord permisiunea de a traduce si de a publica prelegerea mea si pasaje din cartea mea. Mult succes in continuare pe drumul adevarului! Cu salutari si pretuire, Johann Loibner"



Dr. Loibner incepe prin a se prezenta. De origine din Steiermark (Austria), nascut in 1944, a practicat initial 7 ani ca medic de tara. Deja dupa scurt timp a fost nevoit sa constate ca medicina din ziua de azi (adica inca de atunci!!) este dictata de "negustori". Sa-i dam cuvantul.


Dr. Loibner: "Legiuni intregi de negustori ies la atac zilnic, pentru a le spune medicilor ce boli exista si ce sa faca impotriva lor. Prin cabinetul meu treceau aproape zilnic vreo 60 de pacienti si un prieten mi-a spus odata "Pe la tine se perinda regimente intregi de oameni!" - moment in care mi-a devenit clar ca nu doream sa continui cu aceasta modalitate de a practica medicina si ca nu de aceea devenisem medic, pentru a distribui produsele industriei farmaceutice. Atunci am renuntat la acel cabinet profitabil si, impreuna cu sotia mea, m-am retras intr-un cabinet privat si am luat-o de la inceput. Cam in acea perioada aparuse cu mare tam-tam o boala despre care noi, medicii, auzisem in timpul studiului doar cu titlu de "in alte roluri"...  Este vorba de "meningoencefalita de capuse" [sic!]. Pana in perioada aceea boala asta nu jucase absolut nici un rol deosebit in categoria meningitelor, dar dintr-o data a capatat o importanta mare imediat ce aparuse pe piata vaccinul. Tot in acea perioada am avut ca pacienti un grup de sportivi care mi-au solicitat sa le fac vaccinul respectiv, din cauza ca ei alergau mult prin padure. Pentru cine isi aminteste, in primii ani isteria cu meningoencefalita de vara (FSME) pornea de la ideea ca toate capusele (care ar fi fost cauza bolii) traiau in padure! Abia cu multi ani mai tarziu s-a "descoperit" brusc ca acele capuse de fapt traiau peste tot, prin iarba, pe campie, la nivelul gleznei, nicidecum prin padurile intunecate (dar dadea bine la frica ideea de dusman care asteapta in intuneric sa ne ia gatul!). Cert este ca le-am facut sportivilor vaccinurile solicitate. Pe vremea aceea nu aveam de-a face asa mult cu vaccinurile... adica le faceam, inclusiv copiilor mei, dar fara sa fiu informat suficient despre ele. Unul din sportivi s-a imbolnavit grav la cateva ore dupa ce-l vaccinasem. M-a sunat sotia lui, ca nu-si mai poate misca deloc capul, ca are dureri ingrozitoare si febra mare. Imediat mi-am dat seama ca era meningita. Locuia nu departe de mine, asa incat m-am dus sa-l tratez; tratamentul (homeopatic) a durat 3 zile si am reusit sa-l pun pe picioare fara sa fie nevoie sa se interneze. La cateva luni dupa acest incident, in cabinetul meu privat, m-a cautat o mamica al carei copil se imbolnavise de neurodermita dupa acelasi vaccin; multi oameni stiu ce inseamna asta, eczeme si suferinta ingrozitoare. Mai tarziu am mai cunoscut o mamica a carei fetita se imbolnavise de astm dupa acelasi vaccin. O alta mamica m-a cautat pentru ca fetita ei paralizase partial dupa acelasi vaccin; pana sa vina ca sa incerc s-o tratez, fetita a murit. Dupa toate aceste intamplari am inceput sa studiez tematica vaccinarii, incepand de la originea ei istorica si pana la aspectele microbiologiei."

Dr. Loibner: "Intre timp o cunoscusem pe dna Anita Petek-Dimmer [o alta oponenta a vaccinarii, care crease in Elvetia site-ul aegis.ch - n.m.] si am creat si eu impreuna cu sotia mea aegis.at pentru austrieci, apoi am inceput sa tin prelegeri la diverse simpozioane despre vaccinare. N-a durat mult si un mare producator de vaccinuri a solicitat la Consiliul Medicilor din Austria (Ärztekammer) sa mi se ia dreptul de a practica medicina, descriindu-ma in rechizitoriul respectiv ca fiind "un antivaccinalist militant". Pot sa va asigur ca nu am grenade la mine ;-) In fine, 3 ani a durat procesul, dupa care mi s-a oferit compromisul de a avea voie sa practic medicina daca aveam sa incetez a mai tine prelegeri despre vaccinare. Ei, dar eu sunt de origine din Steiermark, acolo sangele nu e suc de zmeura ;-) Am continuat evident sa-mi tin prelegerile, iar producatorul de vaccinuri s-a adresat direct ministrei sanatatii de pe vremea aceea. Aceasta s-a consultat cu comitetul disciplinar (Ehrenrat) care ii verifica pe medici daca sunt "demni de incredere din toate punctele de vedere". Cu alte cuvinte, nu pacientii sunt intrebati, ci acest comitet disciplinar il verifica pe medic. Asa ca membrii acestui comitet disciplinar m-au intrebat daca voi continua cu prelegerile mele. Le-am raspuns ca da. Consecinta a fost ca in 2009 mi s-a ridicat licenta de a mai practica medicina. De la autoritatile landului Steiermark am primit urmatoarea confirmare in scris: "Se confirma prin prezenta interzicerea dreptului de a mai practica, decizie luata pentru protectia opiniei publice si din cauza pericolelor pentru sanatatea publica." (!!) De asemenea, "[dr. Loibner] este liber sa-si exprime parerile, dar nu ii este permis sa influenteze pacientii nestiutori." (!!) - e de ras sau de plans?

Update 2014: Intre timp dr. Loibner a fost complet reabilitat, Curtea Superioara din Austria i-a redat licenta ridicata in mod fraudulos!!


Vaccinarea exista de cand lumea!

Dr. Loibner: "OK, acum incepem prelegerea. In 2009 am vazut deja cu totii ce consecinte are o propaganda pe scara mondiala [se refera la "pandemia" de gripa porcina, n.m.] si va spun ca in prelegerea mea este vorba in esenta de un singur lucru: sa incepem cu totii sa GANDIM, sa ne intrebam CE ni se povesteste, CINE ne povesteste si DE CE ni se povesteste. [...] Toate autoritatile medicale sustin ca vaccinarea este cea mai efectiva si de succes metoda a medicinei moderne impotriva bolilor, ca vaccinarea a eradicat variola, poliomielita etc. etc. etc. Si acum va povestesc ceva ce nu stiati. Practicienii naturopati, cum ar fi Kneipp, Hahnemann, Brucker, Hildegard von Bingen (autoritati istorice in domeniul medical german), nu au vaccinat niciodata. De ce? Veti spune "Pai evident ca nu au vaccinat, caci vaccinarea este o inventie a timpurilor moderne." Nu, va inselati, vaccinarea exista de cand lumea. In India si in China se vaccina in masa cu secole in urma. Variola a existat dintotdeauna si pe vremea aceea se vehicula pe buna dreptate teoria ca abia cine supravietuia variolei era un individ puternic. Vaccinarea se facea sub numele de "variolare" (Variolation), iar inoculatorii nu erau medici, nu erau specialisti, erau oameni obisnuiti care mergeau prin toate comunitatile si "inoculau" (de multe ori contra bani grei pe la curtile nobililor), dupa care isi vedeau de treaba lor si plecau mai departe, fara a-i interesa ce se intampla ulterior cu "inoculatii".

Perspectiva istorica: vaccinarea = un act politic!

Dr. Loibner: "Regimentul de infanterie rusesc Lituania nu accepta de ex. decat barbati cu urme de variola pe fata, adica "barbati adevarati", care erau ce-i drept mutilati, dar despre care se credea ca rezista la orice, ca aveau o natura f. puternica din moment ce supravietuisera variolei. La fel, pe vremea aceea traficantii de sclavi isi "inoculau" toti sclavii de sex masculin: se facea o taietura pe piele si acolo se picura lichidul care anterior fusese luat din basicile variolice ale bolnavilor de variola. Asta era "inocularea". Cei care aveau norocul sa supravietuiasca erau vanduti pe bani buni. Cand Napoleon a vazut aceasta procedura de "vaccinare asiatica", a fost incantat si - lucru pe care nu-l stiu multi - Napoleon este cel care a introdus si a ordonat vaccinarea obligatorie in Europa! Cand mai auziti pe cineva afirmand ineptii de genul "vaccinurile sunt un progres al medicinei", ganditi-va doar ca pe vremea lui Napoleon, cand s-a introdus vaccinarea obligatorie, nu existau nici un fel de documentari stiintifice, nu exista obligatia de a aduce nici cea mai mica dovada de efectivitate a procedurii inocularii, nu existau autoritati medicale care sa aprobe folosirea inocularii, nu existau comisii medicale, ceea ce se ordona de sus era implementat fara nici un fel de opozitie. Ca atare, nu au existat aici nici un fel de consideratii legate de sanatate, vaccinarea obligatorie introdusa de Napoleon a fost un act politic!! Napoleon era general de armata! Tot Napoleon a introdus si serviciul militar obligatoriu, tot Napoleon a introdus si numerele la case; de ce? pentru ca avea nevoie sa stie in ce cartiere, in ce case mai exista barbati pe care sa-i recruteze!! Pentru ca avea nevoie de "soldati puternici" ca sa cucereasca lumea, Napoleon a ordonat ca mai intai toti copiii de sex masculin din spitalele Frantei sa fie vaccinati astfel (in ideea ca cei slabi vor fi eliminati si vor ramane doar cei puternici), apoi au venit la rand si soldatii."

Dr. Loibner: "Asta ca sa va lamuriti ce este de fapt vaccinarea din perspectiva istorica. Iata o asa numita "adeverinta de vaccinare cu variola protectiva" (Schutzpocken-Impfungs-Zeugnis), datata din 1860.  



Vaccinatul era obligat sa vina la medic in decurs de 7 zile dupa vaccinare si i se confirma cu hartiuta asta ca a supravietuit "variolei protective" (!!?). Ca atare, daca vaccinatul ramanea sanatos (ceea ce se intampla cu aprox. 80-90%, restul mureau sau ramaneau fie paralizati, fie orbi), atunci primea un post militar. Ceea ce se intampla aici nu era altceva decat o interventie in selectia naturala! In decurs de cativa ani dupa vaccinarea masiva, cei mai multi dintre oamenii bolnavi/bolnaviciosi dispareau, iar celorlalti li se explica "Gata, acum suntem protejati!" - acelasi lucru s-ar intampla azi daca i-am "eradica" pe toti cei bolnavi sau mai slabi, evident ca ar ramane numai cei sanatosi!! De fapt asta a fost intreaga idee din spatele vaccinarii obligatorii introduse de Napoleon. Napoleon nu era un filantrop, nu era un binefacator, nu-l interesau drepturile oamenilor!. Toata actiunea asta este inca o dovada ca vaccinarea nu a protejat niciodata pe nimeni, vaccinarea avea grija doar ca cei bolnavi sa dispara mai repede, fiindca doar cei extrem de sanatosi supravietuiau. Cei care supravietuiau nu supravietuiau datorita, ci in ciuda vaccinarii si doar pentru ca aveau o natura extrem de sanatoasa. Medicii de casa erau singurii care constatau ravagiile facute de vaccinuri (oameni orbi, surzi, paralizati sau vatamati neurologic in urma vaccinarii). De aceea, de exemplu, in Dresda s-a format in 1890 Asociatia Medicilor impotriva Vaccinarii Obligatorii, careia s-au alaturat apoi medici din intreaga Europa (Der Impfspiegel, 300 Aussprüche ärztlicher Autoritäten, Dresden 1890, Kommissions-Verlag von T. Winter). Interesant este ca pe vremea aceea (deci in perioade nedemocratice!!) medicilor care se pronuntau impotriva vaccinarii nu li se faceau nici un fel de dificultati, in timp ce astazi, in "paradisul democratiei", medicii sunt amenintati cu procese disciplinare daca indraznesc sa critice public vaccinarea! Asta spune multe."

Teoria anticorpilor

Dr. Loibner: "Timp de zeci de ani pe vremea aceea li s-a povestit oamenilor legat de vaccinarea impotriva variolei cum ca "prin vaccinare alungam boala dinspre inauntru inspre inafara, o scoatem din corp" (!!??). Abia prin 1905 a venit Paul Ehrlich cu teoria lui cu anticorpii. Evident, si aia era tot o teorie, el nu vazuse in viata lui un anticorp, iar ceea ce biologia moleculara intelege azi printr-un anticorp este cu totul altceva! Anticorpii sunt pur si simplu imunoglobuline pe care organismul le are si le-a avut dintotdeauna si care se inmultesc intotdeauna in functie de imbolnavirea/vatamarea care se cere vindecata. Organismul uman stie dintotdeauna sa se vindece, nu are nevoie de chimicale injectate ca sa invete ceea ce stie dintotdeauna. Apoi, provaccinalistii afirmau ca vaccinul variolic ofera protectie pe viata! Reclama e sufletul comertului, nu-i asa? Ei, cand s-a vazut clar, de ex. dupa batalia de la Leipzig sau dupa razboiul germano-francez, ca apareau din nou epidemii grave de variola, au venit cu versiunea ca protectia dureaza doar 7 ani si dupa aceea trebuie facut rapel. Cand si aceasta afirmatie s-a dovedit a fi o iluzie, au venit cu ideea de rapel dupa 3 ani!"

VACCinarea lui Jenner

Dr. Loibner: "Ei, dar ce-a facut de fapt Edward Jenner? Ca tot se sustine in mod eronat ca Jenner a inventat vaccinarea antivariolica... Nu este adevarat. Jenner a avut doar ideea ominoasa de a lua lichidul din basicile variolice de la oameni si a le picura in uterele vacilor moarte! Va intrebati care era avantajul? Pai se taia uterul, de fapt toata burta vacii, se turna inauntru lichidul de la basicile variolice ale oamenilor bolnavi si din asta se obtineau galeti intregi de ser pentru vaccinuri!!!!!! De acolo vine si cuvantul VACCinare, de la latinul vacca... Datorita vaccinarii obligatorii impuse de Napoleon, vaccinurile devenisera marfa extrem de pretioasa, iar Jenner nu a facut decat sa aiba ideea "geniala" cu care a pus bazele industriei vaccinarii!! Napoleon si Edward Jenner sunt de fapt parintii industriei vaccinarii."

"Eradicarea" poliomielitei

Dr. Loibner: "Va reamintesc ce a spus Iulius Caesar: Quid volumus, credimus libenter. Cand oamenii sunt in mare restriste si cineva le promite ajutor, ei sunt dornici sa creada!! Vaccinarea antivariolica a fost un succes atat de mare pentru industrie, incat n-a durat mult si au trebuit sa apara noi vaccinuri! Institutul Pasteur (nava-mama a producatorilor de vaccinuri) era extrem de inventiv. Asa au aparut vaccinul tetanic, vaccinul impotriva tuberculozei, adica BCG-ul, care a fost in sfarsit interzis  [nu si in Romania, din pacate - n.m.], dupa decenii intregi in care s-a vazut ca mai mult vatameaza decat foloseste, apoi polio... Sa fim seriosi, poliomielita nu a disparut datorita vaccinarii, ci in primul rand fiindca se schimbasera conditiile de alimentatie a populatiei! Ganditi-va ca dupa razboi principalele "alimente" disponibile erau zaharul si faina alba. Si eu in copilarie mancam zahar de foame... si asta era la ordinea zilei in orasele industrializate. Era mereu lipsa de carne, lapte, paine, legume, fructe. In schimb nu se ducea lipsa de zahar, de inghetata, de sucuri indulcite (apa, zahar, arome si coloranti), toate aceste produse au dus la o distrugere a capacitatii organismului de a metaboliza zaharul si la o permanenta hipoglicemie latenta in populatie. Ei, iar vara, pe caldura, cand oamenii depuneau eforturi fizice si mai faceau vreo boala la care corpul reactioneaza cu febra si cu scaderea (si mai mare) a glicemiei, hop aparea si paralizia, repede diagnosticata ca poliomielita! Poliomielita acuta era comparabila clar cu Polyneuritis diabetica (inflamarea terminatiilor nervoase la diabetici). Dr. Benjamin Pincus Sandler identificase dealtfel acest context si, in zona unde avea el influenta, reusise sa reduca masiv imbolnavirile cu "polio" prin simple modificari ale alimentatiei la pacientii lui (Diet prevents polio, Benjamin Pincus Sandler, 1951, Lee Foundation for Nutritional Research, Milwaukee). Cazurile de "polio" au disparut mai apoi si mai mult dupa ce au aparut frigiderele si congelatoarele si s-a reglat din nou aprovizionarea alimentara!"

Dr. Loibner: "Mai tarziu, adica in ultimii 40 de ani, a inceput adevarata inflatie de vaccinuri: pojar, tuse convulsiva, rubeola, rujeola, HiB, hepatita, oreion, meningoencefalita de vara, gripa aviara, gripa porcina, HPV etc. etc. etc. Un coleg medic imi spunea odata ca nici nu avusese habar ca exista atatea boli periculoase inainte sa apara vaccinurile respective" ;-)


Parintii vaccinarii moderne
Dr. Loibner: "Printre parintii vaccinarii moderne nu avem voie sa-l uitam pe Robert Koch, care a declarat la vremea lui ca e suficient ca un singur bacil sa se apropie de tine si gata, te-ai infectat cu toate alea si te imbolnavesti fatal! Robert Koch de ex. pretindea sume enorme de la guvern pentru cercetarile lui, drept pentru care cancelarul de atunci, Caprivi, a afirmat public "Poate ca va veni vremea cand stiinta va parea servitoarea industriei, insa acel moment nu a venit inca" [dar acum cu siguranta traim acea vreme!! n.m.]. Sa nu-l uitam nici pe Paul Ehrlich, un chimist (fost medic militar) care a fost sponsorizat masiv de firma Farbwerke Hoechst pentru toate "descoperirile" lui; una din expresiile lui favorite era "trebuie sa invatam sa tragem la tinta chimic" (wir müssen chemisch zielen lernen) ;-))  Mai era si Emil von Behring, cel mai "dastept", care a inventat "antitoxinele" pt. tetanus, difterie etc., care umbla pe la ministerele sanatatii ca la el acasa, care a primit si premiul Nobel datorita relatiilor exceptionale cu oameni foarte suspusi si s-a lasat celebrat ca "salvatorul copiilor"... Era milionar, isi achizitionase sute de hectare de pamant ca sa-si poata creste caii de la care obtinea serul pentru vaccinurile difterice si, fiind el un negustor mai smecher decat toti ceilalti, a pus si bazele firmei farmaceutice Behring. Negustor excelent!"

Eradicarea bolilor

Dr. Loibner: "Ei, dar sa ne referim si la alt aspect. Se tot vorbeste de eradicarea bolilor. Oameni buni, nu putem sa eradicam nici un fel de boli!!  Nu putem decat sa eliminam conditiile care duc la imbolnaviri, sa imbunatatim standardul de viata!! Ciuma a disparut fara vaccinare, doar prin imbunatatirea conditiilor si standardului de viata! Daca OMS si consortii ar avea cu adevarat grija sanatatii oamenilor, ar duce politica de informare, in loc de propaganda si manipulare prin frica sau prin amenintari. Nu trebuie uitate conditiile sociale in care aveau loc "epidemiile": 4-5-6-7-8 oameni in niste camere minuscule, intunecate, fara apa curenta, fara frigider, fara calorifere, fara haine adecvate, fara ingrijire adecvata... Abia cand aceste conditii s-au schimbat, au disparut si epidemiile.
Si mai e un aspect. Peste toate pluteste fantoma molipsirii, asta e cuvantul magic - "boli contagioase". Ei bine, ca sa vedeti cat de departe se mergea cu aceasta paranoia absolut nefondata, am descoperit intr-un ziar austriac referiri la anul 1876, cand primarul unui orasel austriac interzisese copiilor sa ia parte la inmormantari atunci cand mortii decedasera de variola sau scarlatina, caci se temea ca nu cumva copiii sa se "molipseasca" de la mortii din sicrie (!!??). Va dati seama cat de adanca este ideea preconceputa despre "molipsire"?? La 3 zile dupa moartea mamei copiii nu aveau voie sa participe la inmormantare, ca nu cumva virusii sa iasa din sicriul inchis si sa sara pe copii!!"

Ce este boala?

Dr. Loibner: "Acum sa fim clari: boala este intotdeauna o consecinta a unor lipsuri (nutritionale, igienice, sociale) sau a unei vatamari (intoxicare, otravire, rani, arsuri, frig, dezechilibru psihic si sufletesc, depresii, resemnare etc.). Numai asa apar bolile, nicidecum prin intermediul unor microorganisme "rele" care ne ataca din exterior. Microorganismele sunt dintotdeauna prezente, ele coexista cu organismul uman, dar nu sunt niciodata cauza vreunei boli. De asemenea, bolile precum variola nici nu au disparut in intregime, in saracia din Africa mai apar si acum cazuri, tocmai din aceste cauze, care nu se lasa "eradicate" prin injectii. Cand se mai gaseste vreun caz de variola, hop si expertii de la CDC (Centers for Disease Control) care "constata" repede: Stati, ca de fapt e vorba despre altceva, ba e un virus de herpes sau de varicela, ba e un virus de variola atenuat, dar niciodata nu e vorba despre autenticul virus de variola (ala e eradicat, conform surselor oficiale), ei sustin ca l-ar fi izolat si l-ar tine "prizonier" in doua laboratoare cu securitate maxima: unul in Novosibirsk si altul in Atlanta :-) Si atunci de ce in 2003, inainte de razboiul din Iraq, soldatii si personalul medical au fost vaccinati impotriva variolei, daca virusul variolei a fost eradicat? Nu cumva din cauza ca "virusul variolei" nu se prea supune directivelor OMS si nu sta cuminte in laboratoarele unde e "izolat"?"

Scarlatina

Dr. Loibner: "Multi se intreaba de ce lipseste scarlatina din schema de vaccinare. Medicina alopata admite ea insasi ca nu s-a reusit crearea vreunei protectii prin vaccinare (dar sa nu credeti ca nu s-a incercat si acest vaccin!!). Dupa definitia medicinei alopate, scarlatina este o boala contagioasa (sic!), ai carei agenti patogeni sunt streptococii, tratamentul e musai sa fie cu penicilina (sau alt antibiotic, depinde ce reprezentant farma l-a vizitat cel mai recent pe medic), totul simplu ca buna ziua. Ei bine, scarlatina este cel mai bun exemplu pentru a contrazice ideile preconcepute despre aparitia unei boli, despre molipsire, imunitate si gravitatea bolii. In manuale se pomeneste "scarlatinella" ca fiind forma cea mai usoara, pe care dealtfel o intalnim cel mai frecvent in tarile civilizate. Scarlatina apare in forme grave abia atunci cand conditiile de viata nu sunt ideale (hrana, imbracaminte, ingrijire, locuinte, hipotermie mare etc.). [...]
Nu degeaba exista termenul "bolile copilariei". Organismul copiilor reactioneaza la modificari sau la stres mult mai vehement decat al adultilor. Eczeme, eruptii, febra, voma, inflamare a glandelor, dar si reactiile starii de spirit cum ar fi teama, furia, gelozia, toate sunt mult mai puternice la copii decat la adulti. Nu dintotdeauna bolile copilariei au fost categorisite drept boli contagioase, dar de cand au aparut antibioticele pe piata gandirea medicala s-a fixat pe explicatia cea mai comoda: daca se poate stabili prin analize prezenta unei bacterii in organismul pacientului, atunci pacientul a fost "infectat". Nu mai intreaba nimeni de unde a aparut bacteria, ce rol joaca ea cu adevarat in procesul vindecarii, cum se face ca dispare singura si fara antibiotice etc. Se vehiculeaza ipoteze prin care streptococii stau mereu la pândă pe jucarii, pe lingurite, inainte erau toti obsedati cu dezinfectarea, dar acum se pare ca nici bacteriofobii nu mai cred in aceste masuri de "prevenire", caci ei se bazeaza pe puterea antibioticelor de a distruge toate bacteriile. Pe vremea cand practicam medicina de familie, m-am convins de absurditatea ideii de molipsire cand o mamica a venit la mine cu fetita ei care se imbolnavise de scarlatina de 7 ori intr-un an, desi nimeni altcineva din jurul ei nu facuse boala! Abia dupa ce am sfatuit-o pe acea mamica despre modificarea alimentatiei copilului si mai ales a obiceiurilor gresite de imbaiere, fetita nu a mai facut niciodata scarlatina. Ulterior am putut constata ca nici in familiile cu mai multi copii nu faceau toti scarlatina, deci nici vorba de molipsire. Din experienta mea de peste 35 de ani am observat ca unei imbolnaviri de scarlatina ii precede mai intotdeauna o stare de hipotermie, la care se adauga factorii personali ai pacientului. Ei, in istoria vaccinarii au fost facute multe incercari de a dezvolta un vaccin anti-scarlatina, care ar fi urmat sa "protejeze" la fel cum afirma ei ca protejeaza orice alt vaccin: infipt seringa, creat anticorpi, bla-bla-bla... Ei, ghinionul industriei farmaceutice a fost tocmai faptul ca scarlatina odata facuta nu da imunitate, poate fi facuta de multe ori si mai ales este si usor de diagnosticat!! Nu se poate impune un vaccin impotriva scarlatinei fiindca atunci chiar ca ar iesi la iveala cosmarul provaccinalistilor, acela ca vaccinurile nu ofera absolut nici un fel de protectie!! Scarlatina este una din bolile pe care se poate dovedi cel mai usor ca teoria vaccinarii nu sta in picioare."

Cauzele bolilor

Dr. Loibner: "Inca o data: fara lipsuri si vatamari suntem sanatosi!! Acestea sunt cauzele imbolnavirilor, nimic altceva! Ni se serveste insa basmul ca bolile ne sunt aduse de "dusmanii" nostri, bacteriile si virusii, acum cativa ani erau si prionii (vezi BSE), despre care nimeni nu stie ce sunt si cu ce se mananca (pun intended). Iar in ziua de azi mai avem si inventatorii de boli: H5N1 gripa aviara, BTV virusul limbii albastre, H1N1 gripa porcina. Asteptam cu nerabdare si interes alte inventii, doar de-aia majoritatea virologilor lucreaza in industria farmaceutica. Ei au microscoapele de electroni si diagnosticheaza intr-un "laborator de referinta" (Referenzlabor), cu alte cuvinte daca am avea si noi o caruta de bani ca sa ne facem laboratorul nostru propriu, unde am analiza acel virus si am ajunge la alte rezultate, ei ar afirma ca rezultatul nostru nu are nici o greutate, fiindca ei au un "laborator de referinta"! De acolo a iesit dealtfel si H1N1, iar basmul asta nu cred ca mai e nevoie sa-l dezvolt acum. Un alt inventator celebru este o firma de vaccinuri austriaca (intre timp cumparata de americani, evident). Cand au dezvoltat vaccinul respectiv, au afirmat ca o boala care este o simpla consecinta a insolatiei (da, ma refer la meningoencefalita de vara, initial prezenta doar in Europa centrala) ar fi fost de fapt un mare bau-bau provocat de capuse infectate cu virusi. Repet, boala este doar o consecinta a insolatiei netratate; nici un medic nu poate constata o meningoencefalita de vara, tot ce poate constata el este o meningita, adica o inflamare a meningelui, orice altceva nu poate fi constatat decat in laborator. Si evident ca vinovatele sunt capusele, doar toti oamenii au oroare de capuse. Am auzit deja f. multi oameni care nici nu mai spun "Mi-am facut vaccinul contra meningoencefalitei de vara", ci "Am fost la vaccinul anti-capuse"; ideea fixa a capuselor-vampir purtatoare de virusi ucigasi deja s-a infipt bine in creierul lor. Ganditi-va si la gripa aviara, ati vazut gaini bolnave? Groaznic, oribil, buhuu... Era evident ca trebuia sa vina randul capuselor, caci ele sunt paraziti care sug sange, oamenii au dintotdeauna o panica arhaica la asa ceva si asta ii face usor de manipulat."

Virusul - instrumentul de propaganda nr. 1

Dr. Loibner: "Ajungem si la instrumentul de baza al propagandei: virusul. Totul este virus. Cu 2000 de ani in urma, un alt doctor pe nume Aulus Publius Celsus a incadrat toate cauzele necunoscute ale bolilor in categoria virus (= otrava). Virus era conform acestei definitii tot ceea ce ne vatameaza, ceea ce ne face rau. Pe vremea romanilor existau trei cauze de deces mari si late: sabia dusmanului, otrava soacrei sau a rivalului/rivalei (pe asta o identificau imediat ca otrava), iar toate celelalte erau virus, adica tot o otrava, dar neidentificata. Iar ideea asta fixa s-a prelungit pana azi. In 1937, un specialist in igiena numit Kollath (autor de manuale la Universitatea din Rostock) scria in cartile lui despre "virusul invizibil" (!!??). Abia din 1940 avem la dispozitie microscopul de electroni, cu care putem observa elemente celulare pe care le numim virus, dar care in realitate sunt cu totul altceva, caci ceea ce azi se numeste virus este in realitate ceva produs de insusi organismul nostru (de aceea se vorbeste si de virusi endogeni), este ceva care face parte din sistemul imunologic al corpului uman si din procesul de vindecare generat de organism, care provoaca de ex. febra (reactia de aparare a corpului), care provoaca transpiratia, aparitia bacteriilor care ajuta la eliminarea tesutului bolnav sau vatamat etc."

Dr. Loibner: "Asadar virusul este arma propagandistica numarul unu, o notiune demonizata pana la extrema. In mass-media gasim afirmatii paradoxale: "Virusul este uneori inofensiv, alteori este rau." Inofensiv este de exemplu cand virologii incep sa sune alarma la gripa de vara; pai normal ca gripa de vara este inofensiva. Gripa/Raceala este o boala care are de-a face cu frigul, cu hipotermia si cu racitul, cu punct culminant intre sfarsitul lui ianuarie pana la jumatatea lui februarie, asta e de sute de ani asa si nu se va schimba niciodata, indiferent ce nume ii dam si ce cauze ii atribuim. Dupa aceea mai auzim, tot pe ton amenintator, "Virusurile sunt supuse mutatiilor" - pai, oameni buni, asta e o realitate banala, virusul nu poate exista de unul singur, ca intr-o camera goala; orice virus comunica permanent cu elementele mediului in care sa afla, isi schimba forma si proprietatile, este intr-o mutatie permanenta. De aceea nici nu exista nici pana in ziua de azi o metoda precisa pentru izolarea totala a unui virus, nemaivorbind ca nici macar in cazul in care ar exista o astfel de metoda, nu exista dovada ca virusurile ar cauza imbolnavirile. In orice caz, virusurile se modifica permanent, sarcina lor este trasata de insusi organismul uman, de a se adapta la mediul in care traiesc. Ah, iar dupa aia atentie, ca "virusul devine agresiv, a ucis deja 400 de oameni!" (citim prin ziare). Sau, marele bau-bau, "un virus a evadat dintr-un laborator" si vine sa faca ravagii. Scenarii puerile à la James Bond."

Dr. Loibner: "Va rog sa cititi cu atentie (si sa nu cadeti de pe scaune!) urmatorul pasaj dintr-un manual pentru medici din anul 1971 referitor la virusul pojarului (manualul se cheama Boli ale copilariei, autori: Lust, Pfaundler und Husler, editura Urban si Schwarzenberg, München, Berlin, Viena, 1971; Krankheiten des Kindesalters, Lust, Pfaundler und Husler, Urban und Schwarzenberg Verlag, München, Berlin, Wien, 1971):

"Virusul zboara
Virusul pojarului zboara din camera in camera,
se cunosc deja anumite directii;
el zboara in camera de vizavi si in camera de vizavi-stanga sau vizavi-dreapta,
in camera de deasupra, dar niciodata in camera alaturata."

Da, da, asta e materialul pe care s-au specializat medicii pe vremea mea si - chiar daca va vine sa radeti in hohote - nici in ziua de azi nu s-au schimbat multe in aceasta perspectiva asupra bolilor. Un student la medicina in ultimul an, confruntat cu intrebarea "Ce este un virus?" va raspunde aproape intotdeauna "Un virus este un germen patogen". Asta a invatat, asta da mai departe. Nu l-a vazut, dar a vazut poze colorate si a citit despre el in manuale. Despre vaccinuri stie mai putin decat cei prezenti aici, la aceasta conferinta; noi ne informam intens pe aceasta tema de ani de zile, el din pacate nu are timp. In aproape 10 ani de studiu de medicina, va pot spune ca se facea un singur curs de 2 ore de "tehnica vaccinarii", adica ne invatau cum sa infigem seringa! In rest, medicii nu sunt mai informati despre vaccinare prin prisma studiului lor decat oricare alt om. In ziua de azi se pun diagnostice de genul meningoencefalita de vara, gripa aviara, gripa porcina, boli pe care nici un medic nu le poate constata in mod credibil si justificabil din punct de vedere medical. Nu mai e nevoie de doctor, nu mai e nevoie practic nici de pacient, caci luam o proba de sange si o ducem la acel "laborator de referinta" care "testeaza", iar cand testul iese "pozitiv", atunci am imbulinat-o. Acest test este evident construit tot de producatorii de farmaceutice si de virologii care lucreaza pentru industria farmaceutica. In traducere: lumea medicala se multumeste cu acel test, nu mai intereseaza daca omul este puternic sau slabit, nu mai conteaza mediul in care traieste, cum se alimenteaza, daca era racit frecvent inainte, daca avea constipatii, infectii si inflamatii, nu mai conteaza stilul lui de viata, starea psihica etc., nu mai avem nevoie de aceste informatii, caci testele de sange sunt un instrument incredibil de puternic. Prin aceste teste putem proclama boli, legi, epidemii, ordonante de la ministerele sanatatii, toate doar in functie de un simplu rezultat al analizelor de laborator... fara medic, fara pacient. Ah, iar producatorii din industria farmaceutica ies in castig material de doua ori: o data pentru test, o data pentru vaccin. Sa fie masa bogata!

Ce este gripa?

Am citit nu cu mult timp in urma intr-un ziar austriac declaratiile unui profesor de igiena pe tema "Vaccinarea gripala - pro si contra": "Virusii autentici de influenza sunt niste bilute mici, cu un diametru de cateva miimi de milimetru. Aceste bilute au o platosa puternica alcatuita din proteine, iar in aceasta platosa se ascund instrumentele care ii permit virusului sa patrunda in caile respiratorii. Virusul lichefiaza apoi stratul protector al mucoasei, pentru ca tot mai multi virusi sa poata ataca acolo celulele. In acest vartej viral capata si bacteriile posibilitatea de a patrunde la mucoase si de a se depune acolo - ceea ce duce la o superinfectie". Astea sunt scenariile science-fiction ale provaccinistilor.


Traducere:
El (virusul!) zboara in toata lumea!!
Inainte ca gripa sa aterizeze la dvs.:
Vaccinarea antigripala!!
Acum!!

Dr. Loibner: "Iata mai sus o pagina din ziarul pentru medici la care sunt abonat: o pagina de propaganda ca model despre cum se specializeaza medicii mai departe dupa studiu. Da, gripa zboara prin lume: mai intai in Argentina, dupa aia fuga la Moscova, de acolo in Canada, apoi repede pe Baleare... Titlul preferat al publicatiilor: "Urmatorul val de gripa vine cu siguranta!". Si evident grafica foarte sugestiva: intre tataie si nepotel zboara virusurile la greu!" Ati observat si cum virusurile au intotdeauna nume de tari sarace, virusi din Hong Kong, Taiwan, virusi egipteni, virusi indieni, africani etc.? Normal, cu asemenea locuri homo occidentalus asociaza intotdeauna ideea de pericol, murdarie, suprapopulatie si molipsire cu infectii. In Austria mai vine in ianuarie si virusul de la Moscova... Totusi, un virus de Zürich nu va exista niciodata, nici vreun virus de Manhattan sau de Wall Street ;-) Cat de mult se potriveste aici citatul din cartea lui Oswald Spengler de la inceputul secolului trecut ("Declinul Occidentului", Der Untergang des Abendlandes): "Adevarul? Ce este adevarul? Trei saptamani munca de presa si toata lumea cunoaste adevarul; motivele acestuia raman irefutabile atata vreme cat exista bani pentru a le repeta neintrerupt."

Dr. Loibner: "Doamnelor si domnilor, gripa nu este altceva decat o consecinta a hipotermiei! De aia se si chema influenza di freddo! Este o boala bazata pur si simplu pe raceala si nu are nimic de-a face cu molipseala. Daca vreti sa raciti, dvs. sau copiii dvs., faceti efort sustinut seara, dupa aceea stati mult timp in cada cu apa fierbinte, apoi stati putin in frig, sa va scada brusc temperatura, iar a doua zi - daca organismul este slabit (de ex. pe fond de stres sau nesomn etc.) - ati si facut una din multele forme de gripa, cu dureri musculare, cu dureri in gat sau in urechi, cu febra, cu tuse, eventual si cu pneumonie etc. Pe vremuri se spunea "gripa de cap" (Kopfgrippe), "gripa de burta" (Bauchgrippe), azi nu mai exista decat gripa de virus (Virusgrippe). Hahnemann si Kneipp recomandau prevenirea gripei astfel: imbracaminte adecvata (atentie, nu infofolire!!), aerisit bine dormitorul, miscare zilnica la aer curat, alimentatie sanatoasa etc. Ei, pentru partizanii vaccinarii lucrurile stau cu totul altfel. Pentru ei gripa (influenza) nu este nicicum consecinta hipotermiei, combinata cu un mod de viata stresant si gresit (pentru ca asta ar insemna ca oamenii sa isi asume raspunderea pentru propriile actiuni!), pentru inventatorii si producatorii de vaccinuri gripa (influenza) este consecinta unica a unor infectii intamplatoare cu virusii de influenza, care ataca organismul uman prin molipsire. Aici nu mai avem voie sa ne intrebam de la cine porneste de fapt molipsirea!! Nu mai avem voie sa ne intrebam de ce doar unii oameni se imbolnavesc si altii nu. Nu mai avem voie sa ne intrebam de ce acei virusi se inmultesc si devin agresivi taman pe vreme friguroasa. De asemenea, este inutil sa ne intrebam cum de reuseste un virus sa provoace atatea forme diferite de influenza. Ah, evident, aici ramane posibilitatea ca ulterior, in functie de stadiul cercetarilor, sa mai introducem niste categorii de virusi sau sa-i punem sa execute mutatii. In felul asta intreaga teorie capata iz stiintific si deschide drumul catre dezvoltarea in fiecare an a unui nou vaccin "specific" pentru o "noua gripa". Posibilitatile sunt nelimitate, piata de desfacere abia asteapta."

Bacteriile si rolul lor in procesele biologice de vindecare

Dr. Loibner: "Si haideti sa vorbim si despre bacterii, ca tot suntem manipulati sa credem ca bacteriile ar fi dusmanii nostri. Uitati-va la un deget care se umfla si face puroi dupa o contuzie grava. Ce face aici corpul uman? Corpul genereaza bacterii de puroi (Eiterbakterien), globulele albe genereaza un focar de puroi, care apoi se sparge sau este deschis de chirurg, dupa care puroiul iese impreuna cu ceva substante straine. Organismul, prin sistemul imunitar, nu are altceva de facut decat sa elimine tot ceea ce nu-si are locul in corpul nostru. Asta e singurul motiv pentru care corpul produce aceste bacterii, care sunt componente ale celulelor umane si fac parte din procesele importante de vindecare, fiecare are rolul ei. Nemaivorbind ca ele exista in fiecare celula a noastra, organismul are de nu stiu cate ori mai multe bacterii decat celule! Ah, si cand puroiul iese din rana, stati linistiti, ca nu se duce nici la muschiul inimii sa-l manance, nici la creier sau mai stiu eu unde; cand procesul de vindecare se sfarseste, bacteriile sunt distruse de sistemul imunitar! Sistemul imunitar si dealtfel intreg organismul nostru, cand nu se intervine cu chimicale, sunt o minune a naturii! 
Virusul "vizibil" este un simplu purtator de informatii (Informationsträger) in cadrul organismului, care declanseaza diverse programe biologice, imunologice, cum ar fi febra. Fiindca si boala este in esenta un proces de vindecare. Organismul nostru este construit de asa natura, incat reactionam de ex. prin febra, prin frisoane etc. Ce este de fapt febra? Cresterea energiei, a temperaturii, afluxul sangelui acolo unde este nevoie, pentru ca ceea ce este vatamat si bolnav in corp sa poata fi "ars" si apoi indepartat, eliminat. Respiratie plina de oxigen... Detoxifiere... Dezintoxicare... Procese imunologice efective... Toate acestea se intampla odata cu febra. Cand febra si-a indeplinit misiunea, da inapoi. Tusea, ce este tusea? Tusea nu este altceva decat o forma de eliminare. In urma racelii sufera plamanii, ei sunt motoarele prin care se efectueaza schimbul de caldura in organism; la o raceala, din cauza hipotermiei si umezelii, sunt vatamate milioane de celule ale plamanilor; ei, acele celule trebuie eliminate prin tuse! Tusea convulsiva nu este decat o eliminare foarte puternica de celule vatamate ale plamanilor. Fiecare inflamare este rezultatul unei vatamari anterioare (hipotermie, raceala, intoxicare, trauma etc.) si duce in mod natural la vindecare, daca nu se intervine cu chimicale pentru astuparea simptomelor. Si plansul este un proces de vindecare..." [...]

Tetanosul

Dr. Loibner: "Sa vorbim si despre tetanos. Tetanosul era supranumit "boala razboaielor", aparea mai ales la batrani, la diabetici si in tarile sarace, unde si in ziua de azi inca mor nou-nascutii din cauza de tetanus neonatorum. Va intrebati de ce mor acei bebelusi? Fiindca intra intr-o acidoza de subnutritie; din cauza subnutritiei nu-si pot activa metabolismul necesar pentru vindecarea taieturii ombilicale si eliminarea tesuturilor necrotice. Cand suntem sanatosi, organismul genereaza bacterii de puroi (Eiterbakterien), care sunt pline de oxigen, iar ranile noastre se vindeca foarte repede. Cu cat o rana se vindeca mai greu, cu atat capacitatea de aparare a organismului este mai slabita (la anumiti oameni bolnavi de cancer s-a constatat ulterior ca inainte de diagnostic avusesera rani care pareau sa nu se mai vindece - organismul nu mai era capabil sa se regenereze). Cand este vorba de persoane subnutrite (fie in razboi, fie in tarile sarace), atunci corpul nu mai este capabil sa genereze decat bacterii anaerobe, care favorizeaza evident eliberarea toxinelor tetanice (care au rolul de a elimina tesuturile moarte). Chirurgii de pilda stiau dintotdeauna: cand o rana sangereaza, nu exista nici un pericol de tetanos. Cand organismul este insa atat de slabit din cauza subnutritiei si sangele circula extrem de prost, corpul incearca disperat prin intermediul tetanospasminei sa trimita sangele in regiunea cu rana, pentru a vindeca sau elimina tesuturile vatamate. De asemenea, se pare ca tetanosul poate aparea si la traume fara rani deschise. Se pune atunci intrebarea: de unde vin bacilii de tetanos in acest caz? Caci doar se sustine ca bacteriile Clostridium tetani provin din exterior, din pamant murdar, din fecale, din cuie ruginite etc. Mai exista si tetanos puerperalis (cel care apare dupa operatii) cu care sunt speriate cel mai efectiv gravidele sa-si faca vaccinul in sarcina. Nici in asemenea cazuri bacteriile nu pot veni din afara. Explicatia incercata de medicina alopata este ca acele clostridii, care in mod normal traiesc si in flora intestinala, ajung cumva pe rana de la operatie (cezariana etc.). Adica la o cezariana chirurgii desfac si intestinul, ca sa treaca bacteriile din fecale direct pe rana operatiei? Sa fim seriosi."

Dr. Loibner: "Dar sa revenim la rani si la bacteriile tetanice. Se afirma ca e suficient ca un singur bacil de tetanos sa ajunga intr-o rana si gata, vai, apare tetanosul. Acest bacil cica s-ar inmulti extrem de repede si apoi ar ataca intregul organism. A fost insa stabilit stiintific ca acesti "agenti patogeni" nu cauzeaza nici un fel de tetanos in tesuturi sanatoase. Vaillard si Rouget au experimentat injectand cobailor tone de bacili tetanici si nereusind sa provoace nici un fel de tetanos. Abia cand provocau o vatamare a tesuturilor aparea si tetanosul. Se mai cunosc dealtfel si alte boli in care joaca un rol acest tip de bacterii numite Clostridium. Toate aceste bacterii indeplinesc un rol biologic la bolile unde exista tesuturi moarte si lipsa de oxigen. Ma refer la C. perfringens (gangrena gazoasa sau miozita clostridiana), C. histolycum (la septicemii), C. botulinum (botulism), C. difficile (la catar intestinal grav cu necroze, aparut ca o consecinta a abuzului de antibiotice). Ca atare, este mai mult decat evident ca in toate aceste cazuri nu bacteriile sunt cauza bolilor, ele apar doar ca o consecinta a unor vatamari din cu totul alte cauze. Aceste bacterii indeplinesc un rol biologic in procesul eliminarii tesuturilor distruse si nu se raspandesc niciodata in tot corpul, ci se gasesc doar in zona ranita. Ulterior, cand tesuturile necrotice au fost eliminate, nu mai pot fi gasite nici acolo bacteriile tetanice. Ca atare, nu este vorba de agenti patogeni cauzali aici, ci mai degraba de agenti biologici metabolizanti in slujba vindecarii."

Dr. Loibner: "In tesuturile sarace in oxigen ale ranii se dezvolta in celule bacterii anaerobe (clostridiile). Bacilii tetanici elibereaza tetanospasmina sau tetanolysina, care la anumiti oameni produc niste contracturi musculare intense, adica tetanos. Aceste crampe musculare au unicul scop de a transporta sangele catre locul unde s-a produs rana/trauma. Este vorba de oameni al caror metabolism este grav vatamat din cauza subnutritiei sau a unei nutritii proaste cronice sau a diabetului etc. Daca organismul reuseste ca prin aceste contractii masive ale muschilor sa imbunatateasca cantitatea de oxigen din rana, atunci vindecarea acesteia poate continua. Cu cat ajunge mai mult sange oxigenat la rana, cu atat se modifica si situatia din punct de vedere biochimic. La fel ca la oamenii sanatosi, acum incep si bacteriile aerobe, bacteriile de puroi (Eiterbakterien) pline de energie sa-si faca treaba de a elimina tesuturile distruse si de a accelera vindecarea. In trecut, cand tetanosul era mai des intalnit si in tarile vestice, tratamentul zonelor ranite ale bolnavilor de tetanos se facea printre altele prin oxigenoterapie masiva, pentru imbunatatirea calitatii sangelui bolnavului. La oamenii sanatosi, cu o circulatie a sangelui normala, orice rana este alimentata cu suficient oxigen, de aceea acolo intotdeauna vom gasi la lucru doar bacterii aerobe si tetanosul este exclus."

Dr. Loibner: "Toxicologul german Louis Lewin a reusit dealtfel la 30 de ani dupa "descoperirea" de catre Emil von Behring a celebrei "antitoxine" tetanice sa darame ipoteza conform careia organismul uman ar fi capabil sa produca antitoxine. Citat Lewin: "Nu exista absolut nici o otrava cunoscuta chimic care sa poata fi introdusa animalelor si sa provoace in sange producerea unui antidot care a) sa contracareze efectul otravii sau b) sa previna efectul vreunei otravi. In experimentele mele am demonstrat printre altele pe exemplul ariciului, despre care se stie ca are o rezistenta innascuta impotriva unor otravuri, ca aceasta capacitate nu se afla in sange si ca un ser obtinut din sangele ariciului si injectat altor animale nu le protejeaza pe acestea de o otrava la care ariciul ar supravietui... Nu exista nici un alcaloid si nici un glicozid, nici o substanta otravitoare de oricare alta natura cunoscuta din categoria substantelor anorganice sau organic-sintetice care sa poata fi prevenite prin serologie." (Louis Lewin, Otravuri si otraviri, a 6-a editie, 1992, Ed. Haug; Gifte und Vergiftungen, 6. Aufl. 1992, Haug-Verlag)."

Despre nocivitatea si inutilitatea vaccinurilor pe baza exemplului tetanosului puteti citi si ce spune dl. dr. Friedrich Graf.

Despre boli si bolnavi

Dr. Loibner: "Ca un rezumat, sa stiti ca in realitate nu exista decat doua tipuri de boli. S-a impamantenit ideea ca daca exista jdemii de vaccinuri, atunci exista si jdemii de boli. Asta sustin doar inventatorii de boli. In calitate de medic cu o experienta de 40 de ani, va pot spune ca exista doar doua tipuri de boli: boli usoare si boli grave. In Germania, Austria, Elvetia, tarile europene civilizate, toate bolile impotriva carora se vaccineaza cu atata panica decurg la persoane sanatoase intr-un mod absolut inofensiv. Cateva zile febra, apoi tuse sau eruptie etc., dupa care se termina totul relativ repede. Bolile grele se manifesta grav doar acolo unde oamenii au un sistem imunitar precar si conditiile sunt asemanatoare cu cele din perioada "epidemiilor". Cu cuvintele unuia dintre cei mai cunoscuti patologi din secolul trecut, Wilhelm Osler (1849-1919): "Nu ma intereseaza cum se numeste boala, ci cine este bolnavul!"."

Dr. Loibner: "Azi ar trebui sa ne preocupe alte "epidemii": obezitatea la copii (nu stiu cum e in Elvetia sau Germania, dar la noi in Austria un copil din 4 este obez, vezi copii de 14 ani cu 80 de kilograme, acesti copii vor avea boli cronice grave peste 15-20 de ani!!), apoi depresii, sinucideri printre adolescenti, supramedicatii (vezi Ritalin, tranquilizers, calmante, antibiotice date ca tictac-urile), alergii si boli autoimune, diabet. Impotriva acestor "epidemii" nu auzim nici un fel de revolta medicala, nici un fel de grija exprimata inflamatoriu si propagandistic cum se intampla cu vaccinurile. Copiii se umfla de fast food si de cola, stau zile intregi in fata televizorului, asta nu ne deranjeaza, dar la rujeola trebuie sarit repede cu vaccinul, "trebuie recuperate golurile in schema de vaccinare".

Oponenti celebri ai vaccinarii

"[...] De-a lungul istoriei au existat foarte multi oponenti ai vaccinarii. Immanuel Kant, de pilda, marele ganditor, a afirmat ca nu este normal sa se injecteze substante straine in organismul uman (cu atat mai putin proteine animale sau chiar embrioni de fetusi avortati prin care se creeaza terenul de fertilizare pentru virusi). Russell Wallace (pentru care vaccinarea era un atac la adresa drepturilor omului), George Bernard Shaw (care a vazut la prima mana minciunile si inselatoriile industriei vaccinarii), Gandhi a vazut si el ce ravagii facuse ocupatia engleza in India si a caracterizat vaccinarea scurt si la obiect: "o afacere murdara". Lorenz Böhler, unul din cei mai mari chirurgi ai istoriei, dupa care a fost numit si un spital in Viena, a fost primul care a descoperit ca un os rupt se vindeca! Inainte de descoperirea lui, un picior rupt era pus un an de zile in ghips, caci oamenii nu aveau habar despre procesele de vindecare din organismul uman! Böhler a introdus noua procedura prin care osul rupt trebuia sa stea in ghips doar niste saptamani si - nota bene - el interzicea orice vaccin tetanic in aripa lui de spital! Stia el de ce."

Totul este dat deja de natura!

Dr. Loibner: "Ne apropiem de sfarsitul prelegerii... Eu tin de multi ani aceste prelegeri, dar la una din ele m-a interpelat un spectator cu intrebarea: "Dle doctor, ati explicat totul foarte clar, dpdv istoric, dpdv al biologiei moleculare, dar pana la urma treaba asta cu vaccinarea nu este oare o intrebare legata de atitudinea fata de viata sau de viata insasi?" Si avea dreptate. Credeti ca viata este doar o intamplare? Este o intamplare faptul ca fiecare din noi este unic si diferit de celalalt? Sau o fi totul doar un nimic, un nimic sortit distrugerii? Oare virusii si bacteriile cu care tot suntem amenintati exista ca sa ne starpeasca, sa ne eradicheze pe noi? Dar atunci de ce ne-au lasat in pace pana acum? De ce nu ne-au mancat pe toti de la bun inceput? Sunt doi cercetatori americani (Essex si Kanki, 1988) care au afirmat ca virusii ne-au lasat in viata ca sa aiba si urmasii lor ceva de haleala :-)  Anita Petek-Dimmer spunea mereu in prelegerile ei ca noi, oamenii, suntem atat de aroganti incat ne place sa credem ca putem noi imbunatati natura, creatia deja existenta. Nu exista asa ceva. Noi nu putem decat distruge. Daca exista Dumnezeu si el a avut un plan cu noi, lucrurile deja apar in alta lumina: bolile ne sunt date ca sa ne vindecam, ratiunea si discernamantul trebuie folosite individual, totul este deja dat de natura, noi trebuie doar sa ne folosim asa cum trebuie de tot ceea ce ne este dat!"

Dr. Loibner: "Mai am o imagine, care exemplifica perfect de ce boala si sanatatea sunt o chestiune a terenului, a mediului (Milieu)."


Dr. Loibner: "De ce anume are nevoie un astfel de bebe mic? In poza asta aveti de exemplu un bebe nascut prematur. CE anume ii trebuie lui? Nu-i trebuie decat MAMICA lui. Inca dinainte de a se naste ii cunoaste vocea, ii cunoaste bataile inimii, asta e tot ce-i trebuie unui bebelus! Iar ei vor sa desfiinteze mamele, rolul asta sa-l dam altcuiva! Repede la cresa cu copiii, de la cateva luni sa-i abandonam acolo... asa se practica autodistrugerea omenirii. Ce este o mama? O mama este o "inventie" incredibila, o mama este cel mai frumos si mai maret lucru din lumea asta! Si ce fac concernele farmaceutice? Se gandesc permanent la alte si alte metode prin care sa-i faca pe bebelusi ciur de vaccinuri, cum sa ii injecteze cu cat mai multe, la 2 luni, la 4 luni, la 6 luni, la 12 luni, la 18 luni si tot asa. E clar ca trebuie sa luam atitudine si sa ne opunem acestei politici de distrugere. Cand venim pe lume, toti suntem inzestrati cu toate mecanismele de vindecare de care avem nevoie pe parcursul vietii. Plantele, animalele, oamenii, toti avem rostul nostru pe lume si suntem destinati sa traim, sa ne dezvoltam, sa dam mai departe ceva din noi insine. Iar daca vom constientiza aceste aspecte, putem avea curajul de a iesi in lume fara sa ne temem de bacterii sau de virusi si fara sa ne lasam terorizati si manipulati de propaganda industriei farmaceutice. Va multumesc pentru atentie!"

You May Also Like

65 comments

  1. Minunat! Multumim pt efortul de a traduce aceasta conferinta:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag!

      P.S. Comentariu readaugat in noiembrie 2016, caci la redirectionarea blogului s-au pierdut multe comentarii, din pacate!

      Ștergere
  2. Excelent articolul! Am regasit aici cateva din ideile dr. G.R.Hamer, si ma bucur mult sa vad ca aceasta abordare a bolilor devine tot mai cunoscuta pe scara larga. Si ca in sfarsit explicatiile pe care le primim au o logica, si stau in picioare pana la capat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact asa am simtit si eu dintotdeauna, cu atat mai mare bucuria sa vad cat de simplu si logic explica un medic cu experienta practica, un medic necorupt de mentalitatea farmaceutica gen "ai problema X, ma uit in ghidul de medicamente si iti dau pastila Y" - caci sa fim seriosi, in ziua de azi, ce medic alopat isi mai ia timp ca sa examineze intreg tabloul, sa ia in considerare toti factorii personali care duc la imbolnavirea unui om? Peste tot se fac "consultari" pe banda rulanta :-(
      Mi-as dori mult ca medicii sa incerce sa schimbe si ei din interior sistemul, cu mai multa umanitate si dedicare, nu numai cu ochii pe ceas si pe costuri... Avem voie sa visam, nu?

      Ștergere
    2. Da, e chiar bine sa visam, desi din pacate putem doar sa fim noi schimbarea pe care o vrem in lume, mai greu putem schimba mentalitatea altora. Dar macar sa traim asa cum credem NOI ca e bine, si poate asa devenim un exemplu de urmat si pt altii.
      Si apropo de boli... chiar alataieri ma intrebam de ce oare virusii astia care dau viroze iarna sunt atat de activi tocmai iarna, cand e frig si teoretic frigul ar trebui mai degraba sa fie ostil virusilor, si nu prielnic? De ce nu se inmultesc mai mult vara, atunci conditiile climaterice sunt mult mai favorabile pt orice organisme vii, si in consecinta, ar trebui sa reziste si ei mai bine si sa fie mai multe viroze vara. Ca toti medicii zic "e viroza!".
      Dr.Loibner a dat raspunsul logic: racim de la frig, nu de la virusi. Ceva mai consistent cu ce se intampla de fapt in realitate, nu?
      Ma bucur ca am gasit blogul tau, si multumesc pentru eforturile tale de a scoate la suprafata adevarul.

      Ștergere
  3. Hmm, din pacate nu-l pot viziona, e blocat in Germania (dar las'ca-l gasesc eu in alta parte!). Multumesc mult pentru cuvintele frumoase! Daca e Lebensaufgabe, e Lebensaufgabe, n-am de ales ;-)
    Eu zic ca sansele de succes se maresc - dupa cum spune si dl. dr. Loibner, minoritatea creste pe zi ce trece :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu asta sunt de acord 100% si-l pup pe dl.dr. pe ambii obraji! (Robotzica lui Camil Petrescu! :)) )

    De ce anume are nevoie un astfel de bebe mic? In poza asta aveti de exemplu un bebe nascut prematur. CE anume ii trebuie lui? Nu-i trebuie decat MAMICA lui. Inca dinainte de a se naste ii cunoaste vocea, ii cunoaste bataile inimii, asta e tot ce-i trebuie unui bebelus! Iar ei vor sa desfiinteze mamele, rolul asta sa-l dam altcuiva! Repede la cresa cu copiii, de la cateva luni sa-i abandonam acolo... asa se practica autodistrugerea omenirii. Ce este o mama? O mama este o "inventie" incredibila, o mama este cel mai frumos si mai maret lucru din lumea asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da...totul are o logica doar ca noi suntem prea orbi!
    Ieri am fost la medic...bineinteles ca am fost stransa cu usa sa le fac vaccinuri copiilor...Eu am fost suficient de proasta incat le-am facut vaccinuri in primii 2 ani de viata. Acum ca ne-am mutat in US unde nu va pot povesti cat de mirifice, fabuloase, "gratuite" si la orice colt de strada sunt vaccinurile ar trebui sa le mai fac...ca deh se duce imunitatea...I-am explicat medicului respectiv ca nu le fac, i-am spus ca le-am luat scutiri, am acceptat sa citesc toate informatiile despre vaccinare pe care mi le-a dat si dupa ce am plecat eu a incercat sa-l convinga pe sot...si nu cu argumente stiintifice, ci cu palavrageala de genul cine e cocosul in casa si bla bla -uri...Eu chiar nu mai inteleg lumea asta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, nu e greu de inteles, e total transparent ce se intampla ;-)
      Cat despre imunitate, sa fim seriosi, mi-e ca le expira termenul de valabilitate la sticlutele cu "serurile magice" si nu mai au clienti, de-aia manipularea si presiunea - pentru o chestie buna si folositoare nu e nevoie de atata constrangere si atata agresivitate, n-ai zice?
      Oricum, sper ca "cocosul" tau i-a ras in nas acelui medic, stiu ca al meu asa ar fi facut ;-)

      Ștergere
  6. Feliiii, am ras cu lacrimi la faza cu virusul pojarului care zboara pe diagonala, dar nu cumva spre camera alaturata!!! Astia sunt medicii care pe vremea aia ne vaccinau pe noi, iti dai seama? Si are dreptate ca virusomania (daca pot zice asa) este boala grea, lumea nici nu vrea sa renunte la ea, ca practic te exonereaza de raspundere: mananci cacaturi fast-food, traiesti ca o frunza-n vant, iar la boala faci pe victima, fugi repede cu manecuta suflecata sau cu gurita deschisa sa ti se dea injectia sau pastiluta, dupa caz... Aici doctorul preia functia originara a "mamicutei", te lasi pe mana lui ca e comod si "caldut" sa lasi pe altul sa gandeasca si sa hotarasca pentru tine :-(
    Feli draga, mersi mult de tot pentru articolul asta, o perla!
    Cu drag si ganduri bune, Ela

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu tot cu drag, imi doresc sa fie de folos la cat mai multi oameni aceste informatii!
      Ramai pe receptie, ca in curand vine o postare (prelegerea unui medic internist) si despre "virusomanie" :-)

      Ștergere
  7. Cristela, la tine m-am gandit cand am adaugat pasajele din carte despre scarlatina. Instinctiv am stiut ca vei identifica acolo tot ce este de identificat! Abia astept relatarea experientei.
    Imbratisari right back at ya :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am plans la pasajul asta:
    "De ce anume are nevoie un astfel de bebe mic? In poza asta aveti de exemplu un bebe nascut prematur. CE anume ii trebuie lui? Nu-i trebuie decat MAMICA lui. Inca dinainte de a se naste ii cunoaste vocea, ii cunoaste bataile inimii, asta e tot ce-i trebuie unui bebelus! Iar ei vor sa desfiinteze mamele, rolul asta sa-l dam altcuiva! Repede la cresa cu copiii, de la cateva luni sa-i abandonam acolo... asa se practica autodistrugerea omenirii. Ce este o mama? O mama este o "inventie" incredibila, o mama este cel mai frumos si mai maret lucru din lumea asta! Si ce fac concernele farmaceutice? Se gandesc permanent la alte si alte metode prin care sa-i faca pe bebelusi ciur de vaccinuri, cum sa ii injecteze cu cat mai multe, la 2 luni, la 4 luni, la 6 luni, la 12 luni, la 18 luni si tot asa."
    De ce sunt atat de putini parinti care inteleg asta? E trist.

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne, cu cata placere am parcurs acest text, totul sta in picioare cap-coada!
    Observ dealtfel ca nici un provaccinalist nu s-a incumetat pana acum sa vina sa-l combata pe acest medic austriac, foarte interesant ;-)
    Multumim, Feli, pentru tot ce faci ca sa ajuti parintii sa se informeze!
    Te pup, Astrid

    RăspundețiȘtergere
  10. as vrea sa vad ce ati spune, cu toatele, daca v-ar muri copilul de o boala care se putea preveni cu un vaccin. norocul vostru ca exista "herd immunity" multumita celor responsabili ca mine care isi vaccineaza copiii. vaccinarea este o responsabilitate pe care o ai fata de copiii tai, dar si fata de comunitatea in care traiesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clover Piece, daca ai fi lasat la o parte furia mocninda si "simtul civic" care par sa te orbeasca, poate ai fi retinut din prelegerea dlui dr. Loibner ca NU exista nici un fel de prevenire prin vaccinuri. Stiu, e dureros sa accepti ca ti-ai vaccinat degeaba copiii, nu din simt al responsabilitatii ci din ignoranta. E pacat sa ramai agatata in iluzii cand acum avem acces la atatea informatii care ne ajuta sa vedem adevarul, iar prelegerea dr. Loibner este o comoara din acest punct de vedere.

      Despre imunitatea turmei si modul cum acest concept este folosit manipulativ de catre industria vaccinarii, poti citi mai multe aici:
      http://text.vaccineriskawareness.com/The-Herd-Immunity-Theory-Treating-Our-Children-Like-Cattle
      Daca ai informatii medicale sau stiintifice care sa dovedeasca in mod credibil contrariul, te astept. Altfel, cred ca ar fi cazul sa intelegi ca pe noi "cu toatele" nu ne mai sperie drobul de sare. Numai bine si liniste sufleteasca iti doresc!

      Ștergere
    2. Faptul ca un doctor are o prelegere, nu il face dumnezeu. deci pot sa aleg, informat, sa nu il cred pe dr. loibner. aleg sa ii cred pe ceilalti 1000 de doctori cu care am discutat. statistic vb, am mai multe sanse sa am dreptate bazandu-ma pe parerile lor. pot sa aleg sa cred in numere - respectiv sa vad cati copii au fost afectati de polio, meningita, tetanos etc inainte de vaccinare si dupa. sau sa compar mortalitatea infantila in tarile in care vaccinurile nu sunt "pe toate drumurile" sau unde nu sunt doctori care sa "oblige" parintii sa isi vaccineze copiii cu mortalitatea infantila in tarile in care se vaccineaza (check WHO statistics).
      si da, nu vreau sa traiesc cu frica in san ca puii mei sa fie afectati de o boala ce se putea preveni, doar ca sa ma pun eu de-a curmezisul. cand mi-am pus intrebarea daca sa ii vaccinez sau nu (si da, mi-am pus intrebarea, am facut cercetari, am citit etc.), m-am uitat in oglinda si m-am intrebat: daca iti moare copilul de polio, poti sa mai traiesti cu tine? si raspunsul a fost simplu: nu.
      si da, cred ca ar trebui sa multumiti mamelor ca mine, in loc sa ne priviti ca pe niste ignorante (ceea ce cu siguranta nu suntem)... pentru ca multumita noua, aceste boli au devenit rare si probabil ca vaccinati, sau nevaccinati copiii vostri probabil vor fi OK. Just don't go to third world countries.

      Ștergere
    3. Draga mea Clover Piece tatal meu a facut poliomielita la 4 ani si a "scapat" dupa un tratament foarte dur cu labele piciorului inflexibile pentru toata viata insa a putut face chiar si armata (si practica multe alte sporturi) si a mai "scapat" si cu o schizofrenie ceva mai tarziu, pe la 36 de ani (sa fie de vina tratamentul antipoliomielitic?), dar de murit n-a murit. Din cate stiu eu poliomielita duce la paralizie in special a picioarelor (in diferite grade) si asta pentru ca e cauzata de inflamarea maduvei - poate unii suferinzi si-ar dori moartea in locul unei vieti limitate. Probabil ca in anumite situatii mai grave duce si la moarte asa cum chiar si in zilele noastre si o banala raceala poate duce la moarte. Grija cea mare pentru copii tai nu ar trebui sa fie moartea ci calitatea vietii pana la sfarsit. Conteaza cum traiesti/mori caci cu o moarte toti suntem datori. Moartea din cauza "poliomielitei" nu e cea mai mare durere. Cum moare e mult mai dureros.

      Ca idee, poliomielita a fost eradicata in Europa si din 2014 a fost scos din in schema obligatorie de vaccinuri.

      Ca sfat: incearca sa te bucuri de viata alaturi de copii tai si sa nu traiesti o permanenta spaima alaturi de ei - nu poti prevede si alunga orice potential rau din jurul copilului tau. Intareste-le sistemul imunitar, iubeste-i dar nu ii sufoca si fii alaturi de ei cu constiinta impacata ca ai facut tot ce puteai pentru a le fi bine. Treaba cu vaccinurile eu o vad asa: hai sa facem o injectie preventiv ca daca ma imbolnavesc? Tu ce faci iarna ca sa nu racesti? Iei zilnic aspirina sau nurofen sau ai grija sa te imbraci adecvat, sa mananci cat mai corect, sa te odihnesti, etc? Si daca te imbolnavesti e asa de grav? Nu. Te tratezi cu ceaiuri, medicamente si iti trece. E bine sa previi nu sa tratezi dar prevenirea consta intr-un mod corect de viata si nu intr-un sac de medicamente pe care il iei pentru cele un miliard de boli posibile.

      Alina

      Ștergere
    4. Clover Piece, poate ar trebui sa discuti cu inca 1000 de doctori (unde i-oi fi gasit tu pe primii 1000 care sa fie toti atat de bine informati despre vaccinuri, poate-mi dai si mie datele lor ;-)), care sa-ti explice mai clar decat o face dr. Loibner ca virusul nu zboara mai ales ca inca nu a fost dovedit stiintific ca vreun virus ar cauza vreo boala.
      Atata timp cat vei ramane prinsa in aceasta perspectiva simplista asupra bolilor (vine virusul si ne ataca, iar noi suntem doar victimele care se "molipsesc"), e clar ca nu poti vedea dincolo de ochelarii de cal, asa ca orice discutie in contradictoriu este pierdere de vreme.

      Dr. Loibner explica f. bine adevaratele cauze ale mortalitatii infantile in lumea a treia: subnutritia si saracia, de la care pleaca toate. Te invit sa recitesti articolul cu mai multa atentie inainte de a mai arunca pe aici cu fraze din brosurile producatorilor de vaccinuri.

      Despre fantoma poliomielitei si statisticile trucate, te invit sa citesti aici:
      http://piersicuta.blogspot.de/2011/03/fantoma-poliomielitei-si-miturile.html

      Mergi in pace la puii tai si nu-ti mai pierde energia cautand pe un blog antivaccinare confirmarea ca ai facut bine ca ti-ai vaccinat copiii!

      P.S. Comentariu readaugat in noiembrie 2016, caci la redirectionarea blogului s-au pierdut multe comentarii, din pacate!

      Ștergere
  11. N-am inteles niciodata de ce copiii nevaccinati sunt considerati de cei care isi vaccineaza copiii o amenintare la adresa comunitatii, cine e vaccinat n-are de ce sa-i fie frica, doar se presupune ca e imun.
    Iarna asta a fost o epidemie de tuse convulsiva la gradinita fetitei mele, la copii vaccinati. Ciudat, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Elena, pai nu stii cum propagandistii vaccinurilor isi lasa mereu portite deschise: cica sunt cazurile alea, "exceptiile", la care nu prinde, dom'le, "imunizarea", ce sa-i faci, teribil ghinion sau genetica, bla-bla-bla, ei pe aia vor neaparat sa-i "apere" de atacurile virusilor care ia uite cum stau toti adunati la panda in copiii nevaccinati si gata sa sara la atac sa ii "molipseasca" pe copiii vaccinati dar la care nu a "prins" vaccinul... E cu dus-intors treaba, stii tu...
      Apoi, uite cum "epidemia" de tuse convulsiva la gradinita fetitei tale confirma 2 chestii din prelegerea dr. Loibner: ca nu exista boli contagioase si cu atat mai putin boli contagioase prevenibile prin vaccinare. Copiii care s-au imbolnavit au fost taman acei copii cu sistemul imunitar slabit (printre altele de vaccinare) si ceea ce era probabil o gripa banala s-a transformat la ei in tuse convulsiva... Trist cum unii oameni refuza sa vada ceea ce este atat de evident.

      Ștergere
    2. Si pe cei imunocompromisi sau care nu au varsta minima pentru vaccinare.

      Un exemplu de imunitate de grup: vaccinarea la copii impotriva rotavirus a contribuit la scaderea numarului de adulti infectati cu rotavirus.

      http://www.medscape.com/viewarticle/752870

      Ștergere
    3. Ma intreb ce s-a schimbat in dieta cuiva de-a capatat scarlatina.

      Ștergere
    4. Intreaba-te, intreaba-te, candva vei fi poate in stare sa intelegi si tu ca nu exista o "capatare de boala" (a, ce ma enerveaza gandirea asta de victima, aoleu, eu nu am nici o vina, au sarit virusii pe mine, repede sa-i anihilam cu seringile!). Boala e mai degraba o reactie a organismului uman la un dezechilibru provocat de multi, f. multi factori, o vatamare cum bine zice Loibner.
      Feli, apropo, si eu l-am citit pe Dahlke, e deschizator de ochi extraordinar. Acum am gugalit si am aflat ca a fost in sfarsit tradus si in romana, deci chiar nu mai exista nici o scuza pt. atata ignoranta!
      Adina

      Ștergere
    5. Dincolo de toate si in scopul succesului oricarui efort public fie el antivaccinare sau de alta natura, interesante sunt tocmai argumentele celor sceptici sau provaccinare. In momentul de fata ei alcatuiesc masa critica, careia Big Pharma datoreaza totul. Fiecare om care crede, creaza alti oameni care cred; fiecare om care nu crede, creaza alti oameni care nu cred. Putem sa-i spunem virala, chiar daca asa cum spui nu stim foarte multe despre virusi. La un moment dat in timp se obtine un numar atat de mare de oameni care nu cred incat toate eforturile de media ale lui Big Pharma devin futile. Acel moment inca nu a venit dar iti vei da seama ca a venit cand iti vor cenzura site-ul. :-) Deci in concluzie, pilda fiului risipitor poate fi aplicata cu succes aici si cu cat mai multi provaccinare pe blog-ul tau sau sceptici cu atat mai bine. Veniti baieti de cititi ! Daca ati citit virusul indoielii a fost implantat. Iar pentru virusul indoielii nu exista vaccin.

      Ștergere
    6. Haha, interesanta perspectiva - pun pariu ca esti barbat ;-)
      Nu au dpdv legal cum sa-mi cenzureze blogul, dar cand Big Pharma va considera ca furnicuta de mine este cineva de care trebuie sa se teama, inseamna ca in mare parte scopul meu de a deschide ochii oamenilor a fost atins... si atunci voi fi multumita :-)

      Ștergere
    7. OK, draga Anonim cu studiul, hai sa disecam putin studiul asta pseudostiintific despre diaree.

      1. Insusi punctul de plecare sta pe picioare de lut: NU EXISTA nici o dovada pentru ipoteza absurda ca vreun virus ar cauza vreo boala. Dovezile "in consens" NU sunt dovezi valabile stiintific. Ca atare insasi afirmatia cu care incepe textul ("rotavirusul este un patogen") este falsa. Dupa cum explica dl. dr. Loibner, virusii nu sunt agenti patogeni, ei sunt prezenti in numar mai mare doar in procesele de vindecare, asa incat - aplicat pe cazul de fata - fiecare om are alta cauza pt. diaree (alimentatie gresita, psihosomatic se cere ceva "eliminat" etc. etc. etc., vezi si cartea dr. Rüdiger Dahlke "Boala ca sansa"), iar virusii vor fi intotdeauna prezenti insotind procesul initiat de organism pentru a se vindeca. Sigur ca pt. cineva care e blocat in mentalitatea mecanica "virus=imbolnavire" este greu de inteles asa ceva, dar eu scriu pentru cei care inteleg.

      2. Studiul "sugereaza" ca ar aparea "imunitatea turmei" la adulti datorita faptului ca au fost vaccinati copiii (fara ca respectivii adulti sa aiba ceva in comun cu copiii vaccinati, se intelege!!).
      Cu alte cuvinte, doctorul Evan Anderson a analizat 4 ani de zile probele de caca de la diversi pacienti ADULTI, internati sau nu, si apoi - din faptul ca la un moment dat a gasit mai putine probe cu rotavirusi - a tras el concluzia ca poate exista o legatura intre caca nevirusat la acei adulti si vaccinarea la copii... Mai, e de teatru, nu altceva! M-am amuzat copios. Ca se tot vorbeste de corelare versus cauzalitate cand e vorba de ipoteza ca vaccinurile ar declansa autismul, la caca nu se mai pune problema - facem corelarea, gata si "dovada" ;-)

      3. Conform rezultatelor acestui "studiu", in primii doi ani relevanti (2006-2008) a fost detectat rotavirusul in 43 din 988 probe de caca (4,4%), iar intre 2008 si 2010 a fost detectat rotavirusul in 57 din 2545 probe de caca (2,2%). Acum, cred ca nu-ti trebuie studii de fizica nucleara ca sa realizezi ca acest studiu, pe langa incidenta infima pe care se bazeaza, este total compromis: nu a fost "studiat" acelasi numar de oameni, nu au fost "studiati" aceiasi indivizi, cu acelasi stil de viata, cu acelasi mod de alimentatie si cu aceeasi istorie medicala, totul este o parodie de prost gust.

      4.(punctul meu preferat) Medicul autor al studiului admite ca a primit fonduri de la Meridian Biosciences si Merck Sharp & Dohme, de asemenea lucreaza ca si consultant pentru Merck si GlaxoSmithKline si face parte si din biroul de purtatori de cuvant pentru Merck - I rest my case :-))

      Cand vor exista studii independente, randomizate dublu-orb si publicate in reviste de specialitate peer-reviewed despre eficienta vaccinarii la vaccinati versus non-vaccinati, mai vorbim. Pana atunci, un sfat prietenesc: nu-ti mai pierde energia argumentand provaccinare aici si nu ma mai face nici pe mine sa-mi pierd timpul raspunzand la provocari puerile. Mersi.

      Ștergere
  12. Da. Exact la asta m-am referit si eu. Cat despre punctul de vedere "legal" adica punctul de vedere asupra "legilor in vigoare in acest moment" acest aspect se incadreaza la puncul 3 din cele ce urmeaza :
    1. First they ignore you,
    2. then they laugh at you,
    3. then they fight you,
    4 then you win.
    Cu respect Ghandi desigur ... :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place si mie mult de tot citatul. E bine daca suntem in punctul 3, nu mai e mult pana la punctul 4 :-)

      Ștergere
  13. Nu sunt nici pro nici contra vaccinarii si sunt de acord ca industria farmaceutica are multe bube, dar acest articol este plin de idiotenii! Nici nu am putut sa-l termin! Aveti mare grija pe cine credeti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ro X, este mai mult decat evidenta pozitia dvs. complet neutra fata de vaccinare. De asemenea, din atitudinea dvs. plina de abnegatie si angajament civic avem cu totii de invatat. Va multumesc pentru grija sincera pe care ne-o purtati si pentru comentariul de o profunzime rara si plin de valori inestimabile pentru discutia de fata.

      Ștergere
  14. O incantare acest articol (si multe altele, pe care le-am parcurs ieri si azi). Ce ma bucur ca te-am descoperit - culmea, pe un blog provaccinare!
    Imi place ca esti o mamica angajata care vrea sa ajute si pe altii sa se informeze! Pe vremea cand am luat eu decizia sa nu-mi vaccinez copilul (care acum are 13 ani), un asemenea spatiu virtual plin de informatii despre vaccinare era inca o utopie.
    Felicitari si multa energie iti doresc!!
    Sim

    RăspundețiȘtergere
  15. Bravooooooo ! Multumesc de articol. Alte cuvinte nu-mi vin acum sa scriu...dar tine-o tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  16. Vorba multa saracia omului!..Oricum imi place tonul ironic si sfidator aratat de Feli fata de cei care sunt impotriva, ton care contrasteaza cu cel aratat celor care sunt pe aceeasi lungime de unda cu ea :((. Asa cum zicea cineva mai sus ca impotriva unor 'boli nu exista vaccin... oricum la unii nu ar prinde :)) Prea mult interes draga Feli sa raspunzi tururor celor care nu gandesc la fel ca tine. Mai zic doar atat : cand produsul nu se vinde are nevoie de multa reclama. Sanatate la toti copiii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vorba multa = pt. unii informatie. Nu saraceste nimeni din asta ;-)
      "Tonul ironic si sfidator" ar fi zero daca nu ar fi dublat de argumente puternice.
      Nu raspund din interes, ci din bun simt! In plus, unii chiar ma distreaza.
      Ai dreptate, marketingul pentru vaccinuri este ca ciuma pe noi, le tremura chilotii mafiotilor sistemului medical ca li se imputineaza clientii pe zi ce trece ;-)
      Sanatate sa fie si pentru tine :-)

      Ștergere
    2. Nu va suparati, dar am aceeasi impresie cand va citesc raspunsurile acordate celor contra opiniei dvs! In plus, poate nu stiati dar vaccinarile din PRogramul National de Imunizari nu se platesc! Nu am observat marketing pentru vaccinari si credeti-ma, lucrez in sistemul medical! Tare sunt curios daca veti face public comentariul.

      Ștergere
    3. Nu ma supar, fiecare cu impresiile lui. Dar va rog sa nu afirmati neadevaruri pe blogul meu: toate vaccinurile se platesc - ah, ca nu sunt platite cu bani gheata peste tejghea, e adevarat, ceea ce lasa impresia ca ar fi "gratuite", dar oamenii platesc cu varf si indesat prin asigurarile lor, in sistemul medical nimic nu e gratuit, tare sunt curioasa daca ne credeti chiar atat de prosti incat sa punem botul la propaganda asta penibila.

      Ștergere
  17. spuneti ne si noua povestea cu scarlatina!

    RăspundețiȘtergere
  18. Extraordinar articol! De curand i-au redat si dreptul de a practica dr. Loibner, dovada ca justitia inca nu a fost chiar in intregime corupta de big farma precum medicina si autoritatile medicale!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Feli, faci o treaba extraordinara, te felicit, eu n-am avut niciodata rabdare sa caut atatea argumente "solide din punct de vedere stiintific" ca sa-i conving pe cei din jur sa-si asume tot ceea ce li se intampla, inclusiv boala! Am mers pe principiul ca cine aude intr-adevar voci ca cele ale dr. Hamer, Lobner si altii, atunci intelege un pic mai mult din ceea ce i se intampla, iar cine nu...e tot o alegere, ca atitea altele, respectam liberul arbitru al fiecaruia!:):) Dar acest articol este acum important pentru mine in contextul venirii pe lume a nepoticii noastre, pe care ne bucuram ca parintii au ales sa nu o vaccineze si pentru care asemenea articole pot fi un imbold sa paseasca inainte, cu curaj!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Flavia, intotdeauna ma bucur sa aud de alti oameni deschisi si curajosi!! Toate bune pentru micuta nevaccinata :-)

      Ștergere
  20. Doamna Felicia! Felicitari!!!
    Articolul este excelent! Top!
    Nu stiu cum am putea face sa-l raspandim cat mai eficient!!
    Va multumim pentru tot ce faceti!
    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  21. Poate vor sa explice adeptii vaccinarii cum de in Romania avem cel mai mare procent din europa al bolnavilor de TBC , desi vaccinul este obligatoriu , pe cand in tarile scandinave unde vaccinarea contra TBC nu se practica nu se inregistreaza nici macar o imbolnavire .

    RăspundețiȘtergere
  22. "In plus, poate nu stiati dar vaccinarile din PRogramul National de Imunizari nu se platesc!"
    Aoleo, naivitatea unora vecina cu prostia (scuze dar adevarul trebuie spus, lenea in gandire trebuie sanctionata) e ingrijoratoare. Nu exista vaccin gratuit, vaccinurile sunt produse de BIG PHARMA care are un singur scop in viata: PROFITUL. Apropo sanatatea oamenilor este pentru ei o mare problema. Oamenii sanatosi nu cumpara medicamente. BIG PHARMA te vrea vesnic bolnav. Nu ata de bolnav incat sa nu poti muncii ca sa le platesti medicamentele dar nici Doamne fereste sanatos.
    Vaccinurile din programul national de Imunizare sunt PLATITE DE GUVERN CU BANI LUATI DIN TAXE DE LA NOI.
    Deci totdeauna dar absolut totdeauna vaccinul sa plateste, fie direct cand il cumperi din magazin fie indirect cand guvernul il cumpara cu milioanele de doze din banii de la buget care sunt de fapt tot din buzunarul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  23. Oare de ce avem atâția copii cu Adhd , autism , etcetera. ...?? De ce copilul unei cunoștințe vorbea la 1 an jumate și mergea în picioare și după vaccinare , pe care a amanat-o cât a putut, nu a mai mers pana la 2 ani jumate și acum, la 3 ani abia zice câteva cuvinte. ??

    RăspundețiȘtergere
  24. Iti multumesc pentru munca depusa pentru a scrie acest articol. Este un ajutor enorm pentru mine si pentru copiii mei. Cristina

    RăspundețiȘtergere
  25. Multumesc pt acest articol! M-am amuzat cu scarlatina si cu capusele, insa abia acum reusesc sa vad virusul ca facand parte din sistemul imunologic al corpului uman si din procesul de vindecare, prin analiza retrospectiva a unor boli personale si abia acum inteleg de ce am facut varsat de vant a doua oara dupa un tratament cu antibiotice, iar alta data, desi am stat in prezenta unor copii cu varsat de vant, nu am 'luat' nimic...natura ne-a dat deja tot ce avem nevoie, daca nu intervenim cu chimicale, stricand astfel tot echilibrul! Foarte utile informatiile, asadar, si multumesc pt munca depusa pt a traduce acest articol! Ioana

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc pentru articol, este o informare simpla si la obiect, am citit tot ce am gasit pro-vaccin si anti-vaccin deoarece am o fetita de 4 luni, din pacate I-am facut prima serie de vaccinuri, din fericire nu au fost in Romania si nu sunt aceleasi, dar am pazit-o toata noaptea pentru ca a avut reactii secundare. Nu am vrut sa mai retraiesc emotiile si teama din ziua aceea. Ti se spune, daca intrebi, ca au existat cazuri rare de deces, de paralizii, de convulsii, dar daca copilul tau va fi unul din cazurile rare, ce pericol este mai aproape?
    Nu inteleg de ce trebuie sa existe discutii in contradictoriu, daca esti adeptul vaccinarilor foarte bine, nu trebuie sa citesti genul asta de articole pentru ca ai constinta impacata cu ceea ce ai hotarat, doar de aceea omul lupta pentru libertate, fiecare e liber sa aleaga in viata ceea ce doreste.
    Copiil fiind am facut toate tipurile de bubat, am avut tuse convulsiva si am fost in pragul de a face scarlatina, dar pentru ca tocmai ma zgariase o pisicuta maidaneza adunata de pe strada si in dimineata urmatoare m-am trezit ca ma ustura gatul, nu pot sa vorbesc si abia inghit si am constatat ca s-a infectat zgarietura am ajuns la doctor.Am avut intotdeauna genunchii juliti, am mancat turturi de la bara masinilor si fructe nespalate. Inainte de treapta I am facut zona zoster din cauza stresului.
    Nu am murit si nu am fost prin spitale internata. Tata ne punea rucsacii in spinare in vacante si colindam muntii, mancam fructe si legume natural, nu ne lipsea mierea, asa ne-a fortificat.
    De ce in Romania suntem vaccinati de zeci de ani pt.TBC si totusi exista o rata atat de mare de bolnavi fata de alte tari din UE?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua! am si eu o nedumerire: daca nu exista boli contagioase propriu-zis (asa inteleg din articolul de mai sus), atunci cum e atunci cind e epidemie de - sa zicem rubeola, cum a fost nu demult la Disneyland? sau Ebola.. as vrea sa inteleg.. Adica bolile se datoreaza conditiilor de igiena, nutritive samd, da' de ce cind e sa vina o "epidemie", toti care se imbolnavesc fac aceeasi boala, si nu altceva? ca ma gindesc ca cel putin la Disneyland au venit oameni din toate colturile, cu fond de nutritie etc diferit unul de altul..(despre mine: am 4 copii din care doar cel mare e vaccinat pina la 18 luni; cind si cind ma apuca indoielile; de asta data am dat de textul de mai sus si mi-am intarit din nou hotarirea de a continua sa nu vaccinez))- multumesc anticipat pentru raspuns!. Alina

      Ștergere
    2. Buna, Alina!
      In primul rand, "epidemiile" din presa nu sunt chiar epidemii. Daca te informezi mai temeinic, afli ca de fapt acei oameni au in comun simptome din alte cauze. Iata ca exemplu care sunt adevaratele cauze la Ebola:
      http://feli-popescu.blogspot.de/2014/08/ebola-virusul-invizibil-sau-cum-isi.html

      Despre "epidemia" de pojar de la Disneyland nu are rost sa speculam, din moment ce a fost orchestrata mai intai in presa (!!) si niciuna din noi nu am vazut fisele medicale ale acelor pacienti :-) In plus, "pojarul" are urmatoarele simptome:
      Conform teoriei alopate, la pojar
      - poate fi afectata mucoasa faringiana,
      - pot fi afectate bronhiile,
      - se poate face conjunctivita,
      - poata aparea febra pana la 41°,
      - pot aparea dureri de gat,
      - pot aparea dureri de cap,
      - pot aparea petele albe pe mucoasa obrazului (semnul Koplik)
      - pot aparea otite,
      - poate aparea o stare de moleseala generalizata,
      - pot aparea rinite, curge nasul mult,
      - pot aparea pneumonii.

      De asemenea …
      - poate aparea starea de greata,
      - poata aparea o bronsiolita,
      - poate aparea eruptia cutanata (exantem),
      - boala poate sa decurga si fara eruptie ("pojar alb"),
      - poate aparea o inflamare a ganglionilor limfatici,
      - pot aparea diareea si durerile abdominale,
      - poate aparea laringita

      … si alte asemenea "probleme" pot intra toate in spectrul de diagnosticare a pojarului.

      Deci e clar ca in clipa cand se orchestreaza din umbra un val de "epidemii" pentru promovarea vaccinurilor, medicii pot diagnostica pojar la un copil cu un pic de febra si conjunctivita sau la alt copil cu febra si o usoara eczema. Usa e larg deschisa la inselaciune!

      Nu exista diagnostic clinic fara echivoc pt. pojar :-)
      Inca un exemplu impresionant (sau inspaimantator) pentru frauda cu pojarul: asa-numitele pete Koplik din mucoasa obrazului exista doar la pojar. Da, in sfarsit o afirmatie categorica.
      Dar... iata o surpriza! Tocmai acest simptom de baza (petele Koplik) apare foarte rar!!!
      [...] Petele Koplik care apar pe mucoasa obrazului numai la pojar se constata relativ rar si unii autori le considera semne atipice ale unei infectii rujeolice.[...]
      ** Sursa: Wikipedia in lb. germana

      Exantemul, de asemenea considerat tipic pentru pojar, nu este nici el un criteriu fara echivoc, deoarece ni se spune ca exista si asa numitul "pojar alb", cel fara eruptie cutanata si cu simptome mai slabe ale bolii.

      Deci simptomul unic si tipic pentru pojar apare rar, iar alte simptome sunt luate la gramada fara vreo dovada stiintifica despre apartenenta lor la puzzle-ul care primeste eticheta de "pojar". Asta inseamna ... surpriza?? ... ca orice medic poate intocmi o lista din simptomele insirate mai sus, pentru a pune un diagnostic de pojar. Cand il aranjeaza. Cand copilul nu a fost vaccinat cu ROR. Si mai vorbim aici de stiinta?

      Apoi, in ce priveste simptomele comune ale oricarei boli, daca vrei sa aprofundezi adevaratele cauze ale bolilor, care sunt intotdeauna individuale, te invit sa citesti aici:
      http://feli-popescu.blogspot.de/2015/01/johannes-jurgenson-noua-medicina.html

      P.S. Comentariu readaugat in noiembrie 2016, caci la redirectionarea blogului s-au pierdut multe comentarii, din pacate!

      Ștergere
  27. Salut .Multumesc mult Feli pentru munca depusa faci o treaba buna .Sa va spun si povestea mea.Copilul in maternitate a primt acele 2 vaccine ,prima cind l-au luat sa il inbrace ,cintareasca etc,apoi cind i-am schimbat hainutele am vazut ,a 2-a vaccina i-a pus cind pe mame ni-a trimis sa facem o ecografie ,si cind m-am reintors copiii nu ierau in salon si intreb de moasa :"unde-s copiii? - In sala de proceduri "si surpriza cind intru toti copiii stateau pe o parte cu o minuta goala, primise vaccina BCG,nimeni nu m-a intrebat vrei sau nu ca copilul sa fie vaccinat.La cea de la 2 luni ,vorbind cu tatal meu imi zice :"mai bine sa il vaccinezi ca in Africa fara vaccini nu traiesc " neavind timp sa ma informez,dar avind o carte primita de la m.de familie"Copilul nostru ghid pentru parinti " mai citeam in ea si desigur ca ii scris ca trebuie facute vaciinile si in caz ca a fost anulata vrio una trebuie recuperata,asa le-am facut pe cele de la 2,4,6luni(la cea de la 6 luni ,mi-a fost administrat la amindoi vaccine ,desi eu alaptam ,am intrebat daca asa se poate mi-a zis ca nu-i nimic se poate ,dar imi pare ca nu e bine ) . La 12 luni copilul mergea tinut de minuta,si desigur a venit timpul pentru vaccinul de la 12 luni i l-am facut (off ce greseala am facut ) si dupa vaccinare nu se mai putea tinea deloc in picioare ,il puneam in picioare si i se inmuiau deodata,picioarele ierau ca o planta vestejita ,am plecat la medicul de familie si nu iera ,in schimb iera sora medicala si ii arat si ea imi spune:" nu-i nimic nu-i de la vaccina ,copii au momente cind le dispare reflexul de a merge ,si apoi il recapata inapoi" (povesti de adormit copii mici ,dar nici ei nu cred),asa a durat 2 luni de zile ,i-am facut masaj si si-a revenit (adica nustiu exact daca de la masaj ,asa ma gindesc ).Acum pe 26 piciul face 2 ani si sora medicala mi-a sunat mai demult dar nu raspund,hehehe stiu eu ce vrea ,sa plec la vaccina ,caci ea de la ultima mi-a spus ca uite urmatoarea trebuie sa o facem pe 27 iulie,aa si de fiecare data cind plecam la policlinica cu ceva probleme ,prima intrebare mi-o punea :" ati venit la vaccina?" Si mai stiu un caz cu un baietel traieste nu departe de noi si cam aceiasi problema a avut cu picioarele de la vaccina .
    De atunci am decis ca nu ii mai fac nici o vaccina nimic .Si sotul e impotriva si soacra mea (asa mai plingea soacra mea cind il vedea pe pici cu picioarele celea ca aluatul ). Ii multumesc lui Dumnezeu ca si-a revenit .
    Am o intrebare la tine : din iunie 2016 vreau sa il dau la gradinita si desigur ca acolo iti cer toate vaccinile daca au fost facute ,chiar ieri am citit pe pagina M.Educatiei si ii scris ca nu accepta copii nevaccinati, dar in Constitutie e scris ca orice om are dreptul la educatie si are dreptul de a alege daca vrea sa faca o procedura medicala sau nu .astia de la M.Educatiei incalca drepturile omului,e o discriminare ...p.s .sunt din R.Moldova . In cazul in care nu imi accepta copilul la gradinita,scoala ce trebuie sa fac ? multumesc ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mii de scuze pentru raspunsul intarziat.
      M-am ingrozit iar si iar citind despre tragedia traita de copilasul tau, din nou o alta tragedie care nu apare in nicio statistica si care este musamalizata, astfel incat majoritatea parintilor inca traiesc cu iluzia ca vaccinurile sunt inofensive.
      Nu stiu care e situatia in Moldova, dar cu un avocat si cu un proces poate se rezolva ceva... Sau nu il mai dai la gradinita sau il dai la o gradinita privata... Bafta multa!

      Ștergere
  28. Am ajuns la acest articol din interes fata de vaccinare. Este un fenomen excesiv, nici eu nu sunt de acord cu el, si e drept ca totusi imi este frica cand nu le fac. Dar din articol nu inteleg niste lucruri:
    - daca despre vaccinare spune ca "nu supraviețuiau datorită, ci în ciuda vaccinării", de ce totusi vaccinurile ajuta ca cei vaccinati sa nu mai ia boala de la cei cu pojar de exemplu cu incidenta la fel de mare ca cei nevaccinati
    - de ce include toti virusii in categoria celor ajutatori corpului, cand de exemplu HIV, Doamne fereste, este un virus extrem de pacatos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recomand, pentru iesirea din matrice, urmatoarele doua documentare:

      Casa numerelor: https://www.youtube.com/watch?v=u-RVJlJjyIc

      Virusul cel nou al imparatului: https://www.youtube.com/watch?v=PQFxratWh7E

      Si ca bonus, prelegerea doctorului Willner, care explica minunat CE anume ne este vandut drept "SIDA" si care se injecta in anii '90 cu "HIV" in fata camerelor de luat vederi si nu patea nimic (a murit insa in 1994 de infarct, nu se stie inca daca real sau indus de cei care il doreau inlaturat):
      https://www.youtube.com/watch?v=tQCKb1JV-4A

      Have fun la informare si la trezire :-)

      Ștergere
    2. Ma bucur pentru interes si pentru ca mi-ati gasit blogul.
      Daca stai cu frica inseamna ca nu te-ai informat inca suficient.
      Reciteste acest articol.
      Vaccinurile nu ajuta la nimic, doar propaganda ne spune ca ar ajuta. Statisticile sunt falsificate fie de industria farmaceutica, fie prin simplul fapt ca medicii refuza sa raporteze efectele adverse, fie prin redefinirea bolii, prin redenumiri, prin diagnostice modificate (un exemplu banal: la copiii vaccinati, multi medici nu diagnosticheaza pojar, ci "rujeoleta" sau "exantem rujeoliform" - acestia NU mai intra la statisticile de copii vaccinati care dezvolta pojar). Sunt multe trucuri...
      HIV nu este un virus, este o inventie si o frauda. Te invit sa citesti aici:
      http://feli-popescu.blogspot.de/2015/05/minciunile-profitabile-ale-stiintei.html

      Ștergere
  29. Recunostinta noastra, sincera. Inima ta este calda, iubitoare. Dumnezeu fie cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  30. In mai putin de doua saptamani, cand printesa mea implineste 2 luni, trebuie sa ma decid ce sa fac cu vaccinurile. Deja am nopti intregi nedormite, intretinandu-ma cu University of Google, spre crizarea medicilor pro-vaccinare cu ani de experienta in medicina, in cautarea unui raspuns final.
    Mi-am pierdut speranta ca am sa gasesc dovezi clare :(

    Sa incep. Intrebat fiind de vaccinuri de catre pediatru, in prima faza am zis "Clar!" Cum sa nu vreau sa-mi protejez comoara? Dar, nici nu stiu cum, am pus niste intrebari iar printre raspunsuri am primit si un "daca nu vrei ca copilul sa-ti moara de la o boala banala pt care avem vaccinuri sigure... s-au cheltuit mil de $ pt a reface studiile degeaba, dand acelasi rezultat, cand banii s-ar fi putut folosi altfel! e safe, 1 la 4 mil!"
    Afland ca vaccinurile nu sunt obligatorii m-am pus pe google si mi-am cam schimbat tabara. Mi-am dat seama apoi ca f multa lume se confrunta cu astea! Majoritatea sfarsind prin a alege doar pe cele obligatorii sau, recomandate. Dar inca imi e frica ca daca... se intampla cum propavaduesc doctorii pro-vac? Iar sursa fricii la mine este incapabilitatea mea de a alege ce e corect, neputand EU, cu nasul in tot felul de tehnologii dar nu medicina, sa demonstrez una sau alta. Chiar nu exista cazuri de studii clare? Nu-mi place calea de mijloc cu doar 2 sau 3 vaccinuri "mega-safe". Cat damage fac copilului dc optez pt DTPa, si unul din Hib sau Polio-IPV? Cum functioneaza vaccinurile astea? Exista unul singur care nu face nici un fel de damage pe termen lung? Spun astia ca n-ar fi nici un link intre autism si vaccinuri. Dar acest "no evidence" e o porcarie de argumentare, atat la cei pro cat si la cei anti-vac, nu este o negare absoluta nici de departe. Am inceput sa caut in engleza. O tona de informatii din USA si cateva din Anglia. Iaca pleosc, eu traiesc in europa asa ca m-am pus sa caut si in germana despre impfen. Apoi mare mirare, gasesc frumos in româna mama acest blog.

    Ce ma mai roade pe mine, iar asta n-am gasit pe net inca: Se bat multe apropouri spre afectiuni neurologice, evident pe termen lung, nu in 4 ore de la injectare ca sa poti sa-l inregistrezi (usa). Cum isi dau seama parintii ca copilul e afectat? Daca compar pe bebe cu un accumulator LiPo (capacitatea maxima de incarcare dupa o utilizare destructiva, vaccinul), acuma i-l am la potential de 100%. Dc dupa vaccin observ ca mai are 10% nasol, iar la 70% poate inca imi dau seama ca ceva nu e in regula. Bebe are un creier... mai degraba o gelatina si inafara de miau-miau (planset, gangure, mai rar chiar zambeste) nu pot sa-i dau teste de inteligenta sau sarit garduri. Si-a pus careva problema ca bebelasii nostrii dupa vaccinare sa plece in viata doar cu un 95% sau 90% din capacitatea care o aveau, fara sa observe nimeni nimic? Ma gandesc la asta din cauza aluminiului si mercurului in special. Am cautat teste de IQ intre copii vaccinati si nevaccinati. Cica nu e etic zic, cei pro. Oricum, gasisem 2 experimente contradictorii, doar ca la cazul ce favoriza vaccinatii, era o nota explicativa in care spuneau clar si concis ca nu se poate trage vreo conclusie concisa, resursele fiind insuficiente pt investigatii mai adanci. Loibner si Graf, altii.. imi suna f logic si-mi place ce spun, doar ca ma simt cumva tot cu mana goala. Nu-s pro, nu-s contra, n-am treaba cu botezurile, ma intereseaza date clare si nu gasesc nici unde. Sunt 90% determinat sa nu fac nici un vaccin, dar apoi aud de la prieteni apropiati cum la ei in bloc a murit o fetita de meningita la 7 ani. Am nevoie si de acel 10% si am ochii ca la borcan deja de atata search pe net...
    Apropo, Feli, aveai un link la time pe blog printre comentarii despre poliomelita, dar nu functioneaza. Ce s-a intamplat?
    Multumesc mult, ai un blog de milioane!

    RăspundețiȘtergere
  31. Na bun, n-am gasit suficiente dovezi nici de-o parte nici de alta. Pana la urma m-am hotarat: no poison :)

    RăspundețiȘtergere
  32. George, imi place decizia ta.
    Eu gandesc asa: cei care vor sa impuna vaccinarea ca metoda stiintifica sunt datori sa aduca dovezi ca ea este eficace/eficienta si sigura si nu vatameaza. Iar dovezile lor nu stau in picioare.
    Oamenii sceptici care nu se lasa convinsi de propaganda pro vaccinista nu au de fapt nimic de dovedit :-)
    Asta e parerea mea.
    Iar daca decizia ta este "no poison", inseamna ca te-ai convins.

    RăspundețiȘtergere
  33. Oricum, dupa ce am cautat ca un bezmetic pe internet, la tine pe blog am gasit frumos adunat, cam tot ce e mai important. Fie ca blogul tau sa fie usor de gasit de proaspeti parinti, caci merita, chiar daca doar pt a afla un alt punct de vedere.
    Ca sa fiu onest, nu m-am convins de nimic :) Nu pot sa dau "dismiss" la oameni de stiinta care chiar fac ceva, dar nici sa pun botul propagandei corporatilor care manipuleaza datele. Dar, dc tot sunt in situatia sa aleg mai departe legat la ochi, atunci prefer sa cred mai degraba intr-un designer extraordinar care ne-a proiectat un ADN superb, in loc de farmacii care habar n-au cu ce se joaca si abia au decodat cativa biti. Cu alte cuvinte, prefer un mar din gradina, cu tot cu viermele lui, decat unul inginerit de Monsanto :)
    Multumesc Feli!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca am reusit sa creez o mica biblioteca despre vaccinare. Asta e si scopul!
      Blogul este deja citit cam de 40.000 de oameni in fiecare luna, vanzarile la vaccinuri scad masiv, deci per total e de bine :-)
      Acum, ca sa-l citez pe biologul meu preferat, dr. Stefan Lanka, nu e bine sa schimbi credinta A cu credinta B. Este bine sa te informezi pana cand simti ca esti perfect impacat cu decizia luata.
      Toti oamenii pe care ii cunosc si care s-au decis impotriva vaccinarii sunt perfect impacati cu decizia lor. Ceilalti... mai putin :-)
      Pofta buna la "marul din gradina" (adica decizia luata cu propriul discernamant), ala e cel mai gustos :-)

      Ștergere
  34. m-am folosit de blogul dv foarte mult. multumesc.

    RăspundețiȘtergere