Nu-mi voi mai vaccina copiii - Dr. Jim Meehan

by - sâmbătă, septembrie 08, 2018



... Nu-mi voi mai vaccina copiii ...

... pentru că sunt un medic bine pregătit și fost editor de jurnal medical care a studiat literatura ştiinţifică despre vaccinuri și a analizat ambele părți ale dovezilor.

... pentru că știu cum să citesc literatura medicală, să recunosc studiile părtinitoare și să deosebesc caracteristicile cercetării de calitate faţă de cercetarea frauduloasă.

... pentru că știu că prea mult din știința care susţine vaccinarea este o fraudă cumpărată și plătită de înşişi producătorii de vaccinuri.

... pentru că înțeleg riscurile vaccinării, precum și beneficiile copiilor și nepoților mei care se confruntă și depășesc în mod natural bolile.

... pentru că știu că boli precum oreionul, rujeola și varicela nu sunt boli periculoase și netratabile care să justifice riscul de a injecta ingrediente toxice în organismul copiilor mei.

... pentru că am văzut dovezile neurotoxicității unor ingrediente cum ar fi aluminiul, polisorbatul 80, ADN-ul uman și reziduurile celulare din liniile de celule umane pe care sunt crescute multe virusuri vii.

... pentru că am văzut cum producătorii de vaccinuri precum firma Merck promovează ceea ce știau că este un medicament rău, făcând-o pentru profit, ucigând 60.000 de pacienți cu medicamentul Vioxx și nu am nici un motiv să cred că nu ar face același lucru cu vaccinurile, mai ales că nu pot fi acționați în justiție atunci când vaccinurile lor schilodesc sau ucid copii.

... deoarece cred că industria vaccinurilor a corupt complet știința și siguranța vaccinurilor.

... pentru că recunosc tactica agresivă și nerezonabilă a unei industrii farmaceutice de miliarde de dolari care lucrează cu disperare pentru a menține iluzia siguranței vaccinurilor, pentru a-i determina pe consumatori să consume produsele lor, pentru a-și crește piețele și pentru a-și spori profiturile.

... pentru că am întâlnit atât de multe familii care şi-au pierdut copiii în urma tonei de vaccinuri administrate la controalele pediatrice.

... pentru că am convingerea că programul american de vaccinare a devenit un atac progresiv periculos asupra sănătății și vieții tuturor copiilor din America.

... pentru că sunt treaz și conștient, nu voi vaccina și nici nu voi tăcea în timp ce industria farmaceutică și medicală pretinde că vaccinurile ar fi sigure și eficiente..."

Dr. Jim Meehan

Dr. Jim Meehan, M.D.

(Sursa: Facebook)

You May Also Like

0 comments