Coronita - contagiozitatea propagandei (Jon Rappoport)
"Vine virusul, vine virusul"!
Presa se îngrămădește, așa cum face întotdeauna. O poveste, adevărată sau falsă - nu contează - descrie cum produsele de bază dispar de pe rafturile magazinelor dintr-un oraș, de parcă omenirea ar urma sa piară mâine.
POVESTEA provoacă frică. Deci, și mai multe produse dispar din rafturile magazinelor în tot mai multe locuri. Acum, o nouă poveste cu fotografii cu rafturile goale are rolul principal. Si mai multă teamă. Si mai multe cumpărături din panică. Și așa mai departe și așa mai departe. Așa lucrează propaganda.
Ecuația psihologică: dacă există frică, atunci virusul trebuie să fie periculos. Dar acest lucru este ca și cum ai spune: dacă un bărbat care merge pe o stradă noaptea crede că un hoț este pe punctul de a se parașuta din cer, atunci hoțul din cer trebuie să fie real.
Povestea pe care ar trebui să o prezinte presa este: „relatările noastre despre așa-numita panică creează panică.” PUBLICAȚI ASTA.
„Astăzi, în Manhattan, șase editori lacomi de ziare și TV s-au întâlnit pentru a discuta modul în care articolele lor provoacă tot mai multă frică. Ei au convenit că de fapt colaborează pentru a provoca o reacție dorită ...
"Hei, ghici ce?" Cinci sute de mii de cititori și telespectatori ai știrilor mainstream ar spune imediat. „EI SUNT CEI care ne induc frică”. Dacă numai asta s-ar întâmpla, am trăi într-o lume diferită.
Presa combină, de asemenea, povești transversale. Această tehnică funcționează bine. În mijlocul unui articol despre rafturile magazinelor goale, citim brusc o declarație a unui oficial de sănătate publică, care spune: „Cazurile de epidemie vin în America[România]. Nu le putem opri. ” Acum ai deja două teme; fiecare dă un plus de forță celeilalte. Dar stai. Mai este ceva. În același articol, citim sau auzim despre un bărbat din Montana sau Arizona care a fost identificat ca purtător al virusului. El a fost sechestrat într-un spital. Este joc triplu. Trei fluxuri de aberații care se combină.
Încă nu am terminat, pentru că ... social media. Cineva ia povestea de mai sus și o bagă pe Twitter.
Comentariile se întind. Un cititor Twitter cu un cont YouTube face un videoclip rapid și îl postează. Răsucirea lui este: gata, murim toți; e judecata de apoi; e un atac planificat folosind coronavirus.
Comentatorii video-ului se ceartă: dacă virusul a fost făcut într-un laborator, scurs din laborator sau dacă a fost proiectat ca o armă. Și dacă e o armă, cine a făcut-o? Americanii? Chinezii?
YouTube demonetizează videoclipul. Aceasta dă naștere la mai multe articole din „presa alternativă”.
Acum, o publicație de proastă reputație folosește videoclipul demonetizat pentru a argumenta: oamenii nu ar trebui să creadă teoriile conspirației; în schimb, ar trebui să asculte ce spun autoritățile medicale despre virus.
Desigur, autoritățile medicale aruncă în joc tone din propria lor versiune de pornografie a fricii. Ei sunt experții în propagandă. Ei folosesc „știința” pentru a-și expune afirmațiile.
Ce avem, 20 sau 30 de cazuri de presupus coronavirus în America, dintr-o populație de 300 de milioane? După cum am detaliat, testele de diagnostic pe care se bazează „cazurile noi” nu au valoare. Dar nu contează. Alătură-te clubului fricii. Prietenii tăi sunt în Club. Nu vrei să te simți discriminat, nu-i așa?
În curând, mă aștept la acest gen de poveste: „Astăzi, în Rigatoni, Delaware, un bărbat dintr-un supermarket l-a înjurat pe managerul magazinului, deoarece rafturile erau complet pline...”
„Autoritățile l-au transportat pe bărbat la un spital local, unde a fost intervievat pe scurt de un psihiatru rezident, care apoi a dat o declarație presei:„ Cred că domnul (numele e secret) avea dreptate. Directorul magazinului a lăsat o impresie greșită cumpărătorilor. Rafturile pline ar putea transmite mesajul că suntem într-o situație normală, ceea ce este departe de a fi adevărat. Virusul este o problemă foarte gravă și imediată. Am contactat consiliul orășenesc. Recomand ca toate produsele să fie scoase din rafturile supermarketurilor ..."
Băgați asta pe Twitter.
Să revenim la realitate. Oh, îmi pare rău, nu putem. Pentru că în alt teatru al absurdului, Mike Bloomberg, care candidează pentru președinție, tocmai a cheltuit un milion de dolari (sau mai mulți) pentru o reclamă în care se pozează ca președinte într-un cadru de tip Oval Office, asigurând națiunea că el ne va ghida prin criza coronavirusului.
Și mai multă politică: O parte din pornografia de frică inoculată prin presă este îndreptată direct spre Trump, care s-a adresat țării cu mesajul că guvernul „se descurcă de minune” în gestionarea situației virusului.
Scara, coborând din vârf, arată cam așa:
* Pharma plus globaliștii elitei sunt în căutare de: un nou pretext pentru a exercita mai mult control asupra popoarelor, și noi miliarde în vânzările de medicamente și vaccinuri.
* În Wuhan, China, unde poluarea aerului otrăvitor cauzează boli grave, cercetătorii decid că a apărut un nou focar/epidemie - și trebuie să fie un virus. Acești profesioniști - organizația chineză locală, Organizația Mondială a Sănătății și CDC - susțin că vor găsi noul coronavirus în cinci minute. (Dar nu confirmă niciodată acest lucru în mod adecvat.)
* Organizația Mondială a Sănătății și CDC alimentează presa cu povești de groază despre noul virus, „focarul”, și cinci minute mai târziu, „epidemia”.
* Guvernul chinez blochează mai multe orașe uriașe.
* Povestea epidemiei explodează în presă.
* „Virusul se răspândește”. „Stoparea răspândirii va fi dificilă.”
* „Carantina nu funcționează”.
* „Cazuri noi în alte țări.”
* „Vine în țara ta”.
* Pornografia fricii urmează.
* Cumpărături de panică în magazine.
* Oamenii se gândesc: „Dacă alții cumpără mâncare și apă de parcă vine apocalipsa, mai bine cumpăr și eu mâncare și apă, înainte să se epuizeze totul”.
* Guvernul italian blochează mai multe orașe uriașe.
Frumos, nu-i așa?
O criză artificială. Germenul propagandei.
~~~~~~~~~~~~~
1 comments
Ma gandeam, ca totusi mai gandim: face bine sa inspiram atatia dezinfectanti, mai ales asmaticii, bolnavii de tiroida si alte categorii.
RăspundețiȘtergere